عجیب اما واقعی؛ لواندوفسکی در این فصل چند گل بیشتر از بارسلونا زده است؟

عجیب اما واقعی؛ لواندوفسکی در این فصل چند گل بیشتر از بارسلونا زده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ و بارسلونا، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت ایران در آخرین هفته از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم می روند و یکی از حساس ترین بازی های دور گروهی را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای صعود از گروه نیاز به پیروزی در این بازی دارد و در صورت از دست دادن امتیاز و پیروزی بنفیکا مقابل دیناموکیف، راهی لیگ اروپا خواهد شد. اما کار بارسلونا در این بازی بسیار سخت است و با وجود مهاجمی مثل روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ، کار بارسا سخت تر هم می شود.

لواندوفسکی در این فصل بسیار درخشان ظاهر شده است به طوری که خیلی ها معتقدند که او در حال حاضر بهترین شماره 9 دنیا است. لواندوفسکی در این فصل 27 گل به ثمر رسانده است. در حقیقت لواندوفسکی از 79 گل بایرن مونیخ در 22 بازی این فصل، 27 تا را زده است.

این در حالی است که بارسلونا در این فصل به طور کلی 25 گل در 20 بازی به ثمر رسانده است. این بدان معنا است که روبرت لواندوفسکی در این فصل 2 گل بیشتر از کل تیم بارسلونا به ثمر رسانده است و این قضیه نشان می دهد که کار بارسا مقابل بایرن بسیار دشوار است.

1470