عکس؛ رانگنیک پس از اولین بازی خود چه برخوردی با رونالدو داشت؟

عکس؛ رانگنیک پس از اولین بازی خود چه برخوردی با رونالدو داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک، شب گذشته اولین بازی خود را به عنوان سرمربی منچستر یونایتد برگزار کرد و در این بازی موفق شد با تک گل فرد در دقیقه 77 هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در اولین بازی رالف رانگنیک، 90 دقیقه بازی کرد و بدین ترتیب یار فیکس شیاطین سرخ در این بازی مقابل کریستال پالاس بود. رونالدو در این بازی گلزنی نکرد و پاس گلی هم نداد اما عملکرد او به طور کلی در جریان بازی خوب بود و برای گلزنی تلاش هایی داشت.

رانگنیک از همین شروع کار خود در منچستر یونایتد به دنبال ایجاد یک رابطه خوب با رونالدو است چرا که او درباره آمدن هالند به منچستر یونایتد گفته بود که در حال حاضر رونالدو را در این تیم دارد و اکنون هم پس از اولین بازی خود در منچستر یونایتد، به سمت رونالدو رفت و با او خوش و بش کرد و به نوعی به بازیکن خود خسته نباشید گفت.

سولشر در ابتدای این فصل عملکرد ضعیفی داشت هر چند که سعی کرد رابطه خوبی با رونالدو داشته باشد و چالش خاصی میان آن ها ایجاد نشد و رونالدو تنها یک بار در اواخر دوران سولشر از تاکتیک های او انتقاد کرد که با توجه به نتایج ضعیف منچستر یونایتد طبیعی به نظر می رسید.

1470