رانگنیک و انجامی کاری که توخل و کلوپ نتوانستند انجام دهند

رانگنیک و انجامی کاری که توخل و کلوپ نتوانستند انجام دهند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر یونایتد و کریستال پالاس در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، این بازی اولین بازی رالف رانگنیک به عنوان سرمربی منچستر یونایتد بود و بدین ترتیب دوران جدیدی در شیاطین سرخ آغاز شد. منچستر یونایتد در اولین بازی رانگنیک موفق عمل کرد و با کسب یک پیروزی هر چند خفیف، هر سه امتیاز را به دست آورد تا رالف رانگنیک گام اول را قابل اعتماد بردارد.

سرمربی آلمانی منچستر یونایتد اکنون موفق به انجام کاری در لیگ برتر انگلیس شده است، که تا پیش از او، سایر مربی های آلمانی موفق به انجامش نشده بودند.

در حقیقت رالف رانگنیک اولین مربی آلمانی است که در نخستین بازی خود در لیگ جزیره موفق به کسب برد می‌شود. پیش از او فلیکس ماگات، یورگن کلوپ، یان شیورت، دنیل فارکه و توماس توخل قادر به انجام این کار نشدند.

اکنون باید دید که ادامه روند رانگنیک در لیگ برتر انگلیس به چه شکل پیش خواهد رفت. شروع او که به شکلی بود که سایر آلمانی نتوانسته بودند به این شکل شروع کنند و هر سه امتیاز را در گام نخست بگیرند.

1470