صحبت‌های کلوپ در نشست خبری قبل از بازی با میلان/ آخرین وضعیت تمدید قرارداد صلاح

صحبت‌های کلوپ در نشست خبری قبل از بازی با میلان/ آخرین وضعیت تمدید قرارداد صلاح

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل روسونری شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول قبل از دیدار فردا شب تیمش مقابل میلان در آخرین بازی دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد. کلوپ در این نشست گفت:

"باید بازیکنان را چرخشی بازی دهیم تا همه‌ی آن‌ ها همیشه آماده باشند، این موضوع کاملا طبیعی‌ است. مقابل میلان بازیکنان جوان بیشتری را بازی می‌ دهیم." 

" نمی‌ توانم ترکیب را به شما بگویم اما نمی‌ توانم هم به یک‌باره کل تیم را عوض کنم. ۵ بازی در ۱۴ روز...! علاوه بر این‌ ها خیلی از تصمیمات هم به نظرات کادر پزشکی تیم بستگی دارد."

"در مجموع ما ترکیب بسیار خوبی داریم. همدیگر را به‌ خوبی می‌ شناسیم و با پختگی بازی می‌ کنیم و قوانین را می‌ دانیم. بازیکنان باید در تمرینات بدرخشند تا بازی کنند، این‌ گونه همه راضی خواهند بود."

"برای تمدید قرارداد محمد صلاح در حال صحبت هستیم. محمد و من مشکلی با شرایط نداریم و همه می‌ دانیم چه چیزی می‌ خواهیم؛ فقط کمی زمان نیاز است. نمی‌ توانم زیاد در اين‌ باره حرف بزنم چون مطمئن نیستم شما خبرنگارها به درستی انتقالشان دهید!"

"دیووک احتمالا فیکس خواهد بود. اگر در تیم ما پشت سر محمد، بابی و سادیو باشید و زیاد بازی نکنید، نشانه‌ی بد بودن شما نیست. او در یکی از بزرگ‌ ترین بازی‌ های تاریخ ما مقابل بارسلونا فیکس بود و خارق‌ العاده ظاهر شد."

9404