مکالمه بامزه مسی و پسرش: چرا توپ طلا را بردی + ویدیو

مکالمه بامزه مسی و پسرش: چرا توپ طلا را بردی + ویدیو

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی هفته گذشته هفتمین توپ طلای دوران فوتبالش را برد و رکوردش را از این حیث ترقی بخشید. حالا ویدیوی بامزه ای از گفتگوی مسی و پسرش در مورد توپ طلا منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، وقتی که مسی وارد اتاق می شود، پسرش تیاگو به او می گوید:"چرا هفت توپ طلا بابا؟ مگر شش تا نداشتی؟" که مسی در جوابش می گوید:" الان هفت تا دارم." تیاگو می گوید:" امروز یکی اضافه شد؟ مگر در خانه شش توپ طلا نداری؟ کی هفتمی را بردی؟" لئو در جوابش می گوید:"امروز." که تیاگو جواب می دهد:"امروز؟ چرا؟" که مسی در مقابل سوال پیچ شدن توسط پسرش کم می آورد و می گوید:" نمی دانم!"

تیاگو بعد از آن می گوید:" حالا پس با این توپ طلا به هشت تا می رسی؟" که مسی در جوابش می گوید:" نه چون قبلا هفت تا داشتم!" که کمی بعد نماینده توپ طلا هفتمین توپ طلای مسی را هم روی میز می گذارد تا عکس بگیرد و مسی به پسرش می گوید:" الان نگاه کن و بشمار، هفت تاست!"

مکالمه مسی با تیاگو با زیرنویس فارسی

در مورد این که آیا مسی با شایستگی هفتمین توپ طلایش را برده یا نه در روزهای اخیر بحث های زیادی ایجاد شده و این ویدیوی بامزه نیز باعث شده تا برخی به شوخی بگویند که حتی پسر مسی هم نمی داند که دلیل این که پدرش به هفتمین توپ طلا رسیده چه بوده است!

4125