پیشنهاد جالب هافبک سابق ژرمن‌ها برای انتخاب برنده توپ طلا در آینده

پیشنهاد جالب هافبک سابق ژرمن‌ها برای انتخاب برنده توپ طلا در آینده

پایگاه خبری فوتبالی - انتخاب لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلای 2021 انتقادهای زیادی به نحوه انتخاب برنده توپ طلا با خود به همراه داشته است و از جمله کسانی که رویکرد جدیدی را برای رای گیری در نظر می گیرند، ملی پوش سابق بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه تی آنلاین آلمان، لیونل مسی هفدمین توپ طلای خود را در سال 2021 به دست آورد، انتخابی پر چالش که نقدهای جدی را نسبت به معیارهای گزینشی فرانس فوتبال در پی داشته است. اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق بایرن مونیخ در ستون اختصاصی خود در رسانه آلمانی تی آنلاین، از تغییر شیوه رای گیری و جایگزین کردن رای خبرنگاران ورزشی می گوید؛ انتخابی که می تواند شرایطی مانند پیروزی پر چالش مسی را به همراه داشته باشد. افنبرگ می گوید:

"زمانی که انتخاب بر عهده خبرنگاران باشد، نتیجه ای بهتر به دست نخواهد آمد."

پیشنهاد افنبرگ البته در نوع خود برای روش دیگر رای گیری نیز جالب است. او معتقد است برندگان پیشین توپ طلا می بایست نظر خود را در مورد بازیکن برتر فوبتال بدهند و می نویسد:

"آن ها متخصص های خیلی بهتری هستند و می دانند برای انتخاب بهترین بازیکن جهان، چه چیزهایی باید به عنوان ملاک و معیار مورد نظر قرار بگیرد."

افنبرگ باور دارد که روبرت لواندوفسکی و جورجینیو، شایسته کسب این مقام بودند و ارلینگ هالند نیز می بایست در جایگاه سوم قرار می گرفت.

9404