رد شایعات ترک مونیخ توسط هافبک اسپانیایی/ روکا: پشیمان نیستم

رد شایعات ترک مونیخ توسط هافبک اسپانیایی/ روکا: پشیمان نیستم

پایگاه خبری فوتبالی - مارک روکا از پیوستنش به بایرن مونیخ پشیمان نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مارک روکا فصل گذشته به عنوان جانشینی برای تیاگو جذب شد اما هرگز نتوانست به جایگاهی ثابت در ترکیب بایرن مونیخ دست پیدا کند. روکا فصل جدید را زیر نظر سرمربی جدید با امیدواری های فراوان آغاز کرد و حتی پیشنهاد حضور در المپیک را نیز نپذیرفت اما یک مصدومیت شدید، مانع از حضور او در تمرینات پیش فصل شد. روکا در این فصل تنها در یک بازی به صورت تعویضی توسط یولیان ناگلزمان به بازی گرفته شده است.

با این حال، مارک روکا معتقد است که پیوستنش به بایرن مونیخ با نکات مثبتی نیز برای او همراه بوده و در این زمینه می گوید: "ممکن است مردم فکر کنند که حضور من در مونیخ یک شکست بوده است. اما من آن را این طور نمی بینم. این یک چالش بود و من به آن افتخار می کنم. من به عنوان یک فوتبالیست و به عنوان یک فرد پیشرفت زیادی کرده ام. من از منطقه امن خود خارج شدم. من خیلی رشد کرده‌ ام. شاید در حال حاضر نتوانم آن را ثابت کنم زیرا آن قدر که لازم است، بازی نمی کنم. اما من مطمئن هستم که در آینده می توانم از همه این ها استفاده کنم. کاش می توانستم این جا موفق شوم. اما در زندگی هرگز نمی دانید. اگر این جا نباشد، جای دیگری خواهد بود."

مارک روکا همچنین اعتراف کرد که گاهی اوقات از نیمکت نشینی های پیاپی در مونیخ ناامید شده است و می گوید: "لحظاتی بود که ناامید شدم. شما احساس می کنید آماده هستید، اما نمی توانید بازی کنید یا به تیم کمک کنید. همسر و خانواده ام به من تعادل و ثبات می دهند. من گاهاً فکر می کنم که آیا انتخاب بایرن مونیخ اشتباه بوده، آیا باید تصمیم دیگری می گرفتم. اما فکر می کنم این ها سوالاتی هستند که شما را به جایی نمی رساند. وقتی تصمیمی می‌ گیرم، تا آخر با آن پیش می‌ روم. پرسیدن سؤالاتی مانند چه می شد اگر یا اگر این طور نمی شد، شما را به جایی نمی رساند."

9404