ارزشمندترین بازیکنان 23 سال؛ ستاره رئال مادرید هم‌ردیف هالند

ارزشمندترین بازیکنان 23 سال؛ ستاره رئال مادرید هم‌ردیف هالند

پایگاه خبری فوتبالی - مرکز تحقیقات سایس در گزارش هفتگی خود ارزشمندترین بازیکنان تیم زیر 23 سال دنیا  در پنج لیگ بزرگ بر اساس پستشان را انتخاب کرده است که حاوی نکات جالبی است.

به گزارش فوتبالی، در پست فوروارد وینیسیوس جونیور، ارلینگ هالند و فیل فودن با 150 میلیون یورو رکورد دار هستند و میسون گرینوود با 140، سانچو با 130، فران تورس با 120، ژائو فلیکس با 100، امباپه، دیابی و پینو با 80 میلیون یورو در رده های بعدی هستند. به نظر می رسد که نزدیک شدن کیلیان به پایان قراردادش باعث شده تا قیمتش این قدر کم اعلام شود چرا که به نظر می رسد که در پایان فصل رایگان به رئال مادرید خواهد پیوست.

فلوریان ویرتز و پدری با 140 و هاورتز و ساکا با 100 میلیون یورو، میسون مونت، موسیالا و  اسمیت رو با 90 میلیون یورو در پست هافبک هجومی رکورد دار هستند.بلینگام با 120 میلیون یورو در پست هافبک دفاعی رکورد دار است و اختلاف زیادی با بقیه دارد، آلفونسو دیویس با 120، سرجینیو دست و ریس جیمز با 100 میلیون یورو در پست دفاع کناری بالاتر از بقیه قرار دارند و اریک گارسیا و گواردیول با 80 میلیون یورو در میان مدافعان میانی بالاتر از بقیه قرار دارند.دوناروما نیز با 80 میلیون یورو بالاتر ازبقیه دارد.

فصل درخشان وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی رئال مادرید باعث شده تا به ارزشمندترین بازیکن زیر 23 سال جهان در کنار هالند و فودن تبدیل شود.و

4125