نشست خبری آنچلوتی و کاسیمیرو پیش از بازی حساس با اینتر در لیگ قهرمانان

نشست خبری آنچلوتی و کاسیمیرو پیش از بازی حساس با اینتر در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی و هافبک کهکشانی ها قبل از دیدار حساس فردا شب مقابل نراتزوری در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، کارلو آنچلوتی و کاسیمیرو در نشست خبری قبل از بازی رئال مادرید با اینتر در آخرین دیدار دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حاضر شدند.

 کاسیمیرو در این نشست گفت:

"فکر می کنم مثل همیشه بازی ها را با جدیت و احترام پیش می بریم. اینتر تیم بزرگی است، ما در صدر هستیم و برای در صدر ماندن بازی می کنیم. ما با احترام به حریف با آن ها روبرو می شویم، می دانیم که آن ها قهرمان سری آ هستند. بازی بسیار سختی خواهد بود."

استرس از لحاظ بدنی ؟

"همه به این موضوع اهمیت می دهند، اما ما پينتوس را داریم که کارهای بزرگی انجام می دهد."

"بازی در کنار مودریچ و کروس یک امتیاز است، اما داشتن یک تیم خوب مهم تر است."

خستگی کروس، کاسیمیرو و مودریچ؟

"این موضوعی است که همیشه در مورد آن صحبت می شود، مردم همیشه نگران هستند، اما ما مربیانی داریم که همیشه مراقب همه چیز هستند."

"وقتی صحبت از مادرید به میان می‌ آید، هوادارها همه یک چیز می خواهند. حتی اگر ۱۸ یا ۳۵ ساله باشید. به همین دلیل است که ما بهترین باشگاه جهان هستیم."

"من همیشه به وینیسیوس، میلیتائو و رودریگو می‌ گویم که از لحظه لذت ببرند، متواضع باشند و به کار خود ادامه دهند. امروز حالتان خوب است، روزی می رسد که حال شما خوب نیست و فوتبال این گونه است. آن ها باید به کار خود ادامه دهند."

آیا وینیسیوس جونیور در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است؟

"این سوال سختی است زیرا که بازیکنان بسیار مهمی داریم. بنزما، کورتوا و... که در سطح شگفت انگیزی هستند. کروس که در لحظات و فرم عالی قرار دارد. صحبت در مورد بهترین بودن وینی در جهان سوال سختی است اما این لحظه بسیار مهمی است و او باید به آن ادامه دهد. داشتن وینیسیوس خوب است. وقتی او روی فرم است، برای ما مهم است. تفاوت امسال این است که او بازی هایی را انجام داده که خوب بازی نکرده است، اما نقش مهمی را به عنوان یک بازیکن برتر ایفا می کند. مانند بازی سویا."

"فوتبال لحظه ای است، اکنون لحظه ای بسیار خوب است، ما باید از آن لذت ببریم. ما انسان هستیم و زمان هایی می آیند که حالمان خوب نیست، بنابراین شما باید مانند ما تیم خوبی داشته باشید. مربیان همیشه ما را مطالعه می کنند، کلید کار این است."

"شما باید برای پیروزی در مسابقات به کار خود ادامه دهید، زیرا این باشگاه از شما می خواهد که در هر بازی پیروز شوید."

"وظیفه شما در مادرید، قرار گرفتن در بالای جدول است، این باشگاه از شما این را می خواهد. با پیروزی ها زندگی کنید و به همین دلیل است که تاریخچه خود و مزایای بهترین باشگاه جهان بودن را دارد."

"ما کار می کنیم تا در اوج باشیم. نکته کلیدی این است که میل به برد در همه مسابقات را داشته باشیم."

امباپه؟

"اگر چه او بازیکن ما نیست اما بازیکن بزرگی است، او یکی از ٣ بازیکن برتر جهان است. او می تواند با هر بازیکنی در جهان و همچنین با وینیسیوس وفق پيدا كند اما او بازیکن ما نیست و ما نمی توانیم در موردش صحبت کنیم."

"صحبت در مورد راموس و واران پیچیده است، آن ها دوره ای را در باشگاه نشان دادند که برای همیشه در یادها باقی می ماند، آن ها گل های زیادی به ثمر رساندند و همه چیز را به دست آوردند اما میلیتائو و آلابا هر دو به خوبی با هم هماهنگ شدند."

"در بایرن ما قبلاً دیدیم که آلابا چقدر خوب است. ما همچنین ناچو را داریم که همیشه كيفيت به ما اضافه می کند. وایخو نیز که بسیار تلاش می کند. آن ها دو بازیکنی هستند که خیلی خوب بازی می کنند و اعتماد به نفس دارند. همچنين کورتوا هم هست."

"وقتی در مورد آنچلوتی می شنوید که بیش از ۴۰ سال است که در عرصه فوتبال است و خیلی خوب در مورد کارهایی که در زمین انجام می دهید صحبت می کند، احساس خوشحالی می کنید. او یک مرد فوتبال است، او یک مربی بسیار صمیمی است و من او را بسیار تحسین می کنم. من از ژابی آلونسو و خدیرا چیزهای زیادی یاد گرفتم."

"وقتی در مورد یک ستاره فوتبال مانند آنچلوتی صحبت می کنید و او کلمات خوبی به شما می گوید، باید قدردان باشید. نه تنها از او، بلکه از کادر فنی او که بسیار تلاش می کنند هم باید قدردانی شود."

کاماوینگا؟

"او یک مرد جوان با انرژی زیاد و پر از شور است، ما نمی توانیم خیلی به او فشار بیاوریم زیرا او ۱۸ سال دارد، ما می توانیم روی او حساب کنیم، کادر مربیگری به او اعتماد زیادی دارد."

همچنین کارلو آنچلوتی هم در این نشست خبری صحبت کرد:

راز نتایج مثبت؟

"کیفیت و تعهد مهم هستند و گاهی یکی از این دو تا بیشتر به چشم می آید اما ما هر دو مورد را نشان می دهیم."

چهاردمین قهرمانی سی ال؟

"فعلا به آن فکر نمی کنم، اکنون به این فکر می کنم که برای مسابقات خوب آماده بشویم. بازی با اینتر همان چیزی است که می خواهیم انجام دهیم تا کیفیت خودمان را نشان دهیم. ما مقابل یک حریف قدرتمند در برنابئو بازی می کنیم، این لیگ قهرمانان است. هدف رسیدن به فینال است و مهم قهرمانی است."

"تاریخ این باشگاه که هنوز هم بهترین در جهان است و عناوین زیادی کسب کرده است، بسیار غنی است. ما جام دهم را جشن گرفتیم، اما نمی توانیم خوشحال باشیم، باید حرکت کنیم. این چیزی است که این باشگاه می خواهد."

"نمی توانم به شما بگویم که رئال مادرید مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است یا خیر، اما با توجه به کیفیت و تجربه ای که داریم می توانیم رقابت کنیم."

"باید صبر کنیم؛ اگر می‌ خواهید در این رقابت‌ ها برنده شوید، باید با بهترین‌ های دنیا روبرو شوید."

"من می خواهم نشان دهم که می توانم کار خوبی انجام دهم تا تیم بتواند برنده شود. شخصاً مجبور نیستم چیزی را به کسی ثابت کنم. من کادر مربیگری جوانی دارم که به شما برای یادگیری و جست و جوی چیزهای جدید اشتیاق می بخشند. با این کادر فنی، احساس بسیار خوبی دارم، ما شور و شوق آن ها را با تجربه من ترکیب می کنیم."

دوره اول یا دوم شما؟

"مقایسه کردن سخت است، هر سال ویژگی خود را دارد، درست است که ما در سال دوم موفق نشدیم، ولی به نیمه نهایی رسیدیم و در لیگ دو امتیاز کمتر گرفتیم. متاسفانه وضعیت به دلیل مصدومیت های جدی مانند مودریچ خوب پیش نرفت."

"آلابا به دلیل باهوش بودن، سریع خود را تطبیق داد. او می خواست برای این تیم بازی کند و خیلی خوب کار می کند. او به خوبی با دیگران در دفاع ترکیب می شود، او بسیار با هوش است."

"میلیتائو بیشتر روی پستش متمرکز است، از نظر تاکتیکی خیلی پیشرفت کرده است. کیفیت فردی او بهترین است، او در سرزنی هم قوی است، در دوئل های یک در برابر یک قوی است. او در دو ضرب با آلابا و با سایرین در دفاع پیشرفت کرده است."

"بروزویچ یکی از بازیکنان کلیدی اینتر است، اما او تنها نیست. تیمشان خوب بازی می کند. چگونه می توان جلوی آن ها را گرفت! ما روی فاز دفاعی خود و همچنین در حمله تمرکز می کنیم."

"اولویت را باید امروز تعیین کنید، اکنون اولویت ما اینتر است نه دربی مادرید."

9404