تائید استعفای براتی از کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال

تائید استعفای براتی از کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- احمدرضا براتی جدیدترین مدیر فدراسیون فوتبال است که خبر استعفای او رسانه‌ای او شده است.

به گزارش فوتبالی، این خبر به صورت غیررسمی از هفته ها قبل مطرح شده بود اما خبرگزاری ایسنا، امروز در گزارشی این خبر را به صورت رسمی تائید کرده و درباره آن نوشته است:" احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال از مسوولیت خود در این کمیته کناره‌گیری کرد و در حال حاضر به جز عضویت در هیات رییسه، هیچ مسوولیت اجرایی دیگری در این مجموعه ندارد."

این اتفاق در شرایطی به وقوع پیوسته که فدراسیون فوتبال در گیر و دار تصویب ماجرای ماده یک اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجلس و لایحه دولت در مجلس و ارائه این سند به فیفا است تا قبل از فرا رسیدن ضرب‌الاجل یک ساله این نهاد بین‌المللی و ورود اینفانتینو، رییس فیفا به تهران، مساله ماهیت فدراسیون فوتبال را حل و فصل کند.

توضیح فوتبالی: براتی در حالی از سمتش در کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون کناره‌گیری کرده که وزیر ورزش و جوانان در صحبتهایش گفته دولت اساسنامه فدراسیون فوتبال را تائید کرده و حالا مجلس باید این اساسنامه را تائید کند.

نکته مهم دیگر این کناره‌گیری، برداشتی است که برخی رسانه‌ها از آن داشته‌اند. برای مثال خبرگزاری ایسنا، استعفای براتی را با استعفای مهرداد سراجی – عضو دیگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال – از کمیته فوتسال مقایسه کرده اند.

در حال حاضر کارهای حقوقی فدراسیون فوتبال و ماجراهای مربوط به بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال را دکتر غلامرضا رفیعی پیگیری می‌کند.

1984