چرا لواندوفسکی به درد رئال مادرید نمی‌خورد؟ به این سه دلیل

چرا لواندوفسکی به درد رئال مادرید نمی‌خورد؟ به این سه دلیل

پايگاه خبری فوتبالی - پس از انتشار خبر اخیر یک رسانه اسپانیایی مبنی بر علاقه‌ی روبرت لواندوفسکی برای پیوستن به رئال مادرید، جدا از این که این موضوع چه قدر می تواند واقعیت داشته باشد، بر آن شدیم تا نگاهی به سه دلیلی که مهاجم بایرن مونیخ مناسب رئال مادرید نیست، بیندازیم.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی سی و سه ساله در بایرن مونیخ روزهای خوبی را پشت سر می گذارد ولی نشریه آ اس اسپانیا اخیرا مدعی شده که این مهاجم لهستانی دوست دارد در تابستان 2022 به رئال مادرید برود، اما آیا این انتقال می تواند مناسب روبرت لواندوفسکی باشد؟ در این قسمت، به بیان سه دلیلی می پردازیم که مشخص می کند روبرت لواندوفسکی مناسب رئال مادرید نیست.

1- کریم بنزما: مهاجم فرانسوی در رئال مادرید شرایط مناسبی دارد و از آمار قابل توجهی در گلزنی برخوردار است، قرارداد او با رئالی ها تا 2023 اعتبار دارد و بعید است زودتر از موعد مادرید را ترک کند. سیستم 3-3-4 رئال مادرید نیز اجازه حضور دو مهاجم را در ترکیب نمی دهد بنابراین مهاجمین در رئال مادرید برای گرفتن پست حمله، می بایست رقابت تنگاتنگی داشته باشند و چندان معقول به نظر نمی رسد که بنزما کنار بکشد. حال آن که مهاجمانی نظیر موراتا و هیگواین نیز در مادرید، پشت سر بنزما قرار گرفتند.

2- کیلیان امپاپه: اگر به گزارش رسانه ها باشد، هیچ بازیکنی به اندازه امپاپه به رئال مادرید لینک نشده است. امپاپه از بسیاری جهات برای رئال مادرید گزینه خوبی است. رئال مادرید شانس انتقال رایگان او را دارد؛ حتی گزارشی از مارکا مبنی بر انتقال او در تابستان 2021 نیز منتشر شد. از امپاپه همیشه به عنوان ستاره آتی رئال مادرید یاد می شود و رابطه خوبی نیز با همبازی ملی خود بنزما دارد. اگر رئال مادرید به دنبال انتقال لواندوفسکی باشد، ترکیب مهاجم لهستانی در کنار بنزما و امپاپه نمی تواند قابل قبول باشد.

3- ارلینگ هالند: هالند نیز از گزینه هایی است که نام او به رئال مادرید لینک شده است و با توجه به سن پایین هالند در مقایسه با لواندوفسکی 33 ساله، بازیکن آینده داری می باشد. اخبار از بند خروج 75 میلیون یورویی هالند حکایت می کنند و انتقال روبرت لواندوفسکی از مونیخ می تواند هزینه ای از 60 تا 100 میلیون یورو برای رئال مادرید در بر داشته باشد.

9404