قوچان‌نژاد بمب نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟

قوچان‌نژاد بمب نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مقصد بازیکن سابق تیم ملی، لیگ برتر خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که سایت ترانسفرمارکت خبر از خداحافظی رضا قوچان نژاد پس از پایان دوران حرفه ای فوتبال او در لیگ هلند داده بود اما رضا گوچی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که او فقط با بازی در فوتبال اروپا خداحافظی کرده و هدفش این است که بازی در لیگ برتر را هم تجربه کند.

رضا قوچان‌نژاد که در طی چند سال گذشته همیشه یکی از سوژه‌های شایعات نقل و انتقالاتی لیگ برتر بوده حالا با گفتن این حرفها به تیمهای خواهانش در فوتبال ایران چراغ سبز نشان داده و طبیعی است که از الان گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد احتمالی او در لیگ برتر شروع شده است.

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب قوچان‌نژاد در نقل و انتقالات زمستانی است. در سالهای گذشته، همیشه از پرسپولیس به عنوان مقصد لیگ برتری رضا گوچی نام برده شده و حالا که او تمایلش برای بازی در فوتبال ایران را اعلام کرده، بعید نیست که پرسپولیس به صورت جدی پیگیر جذب این بازیکن باشد.

فولاد دیگر تیمی است که نامش به عنوان مقصد رضا قوچان‌نژاد در فوتبال ایران مطرح شده و گفته می‌شود ارتباط خوب گوچی با نکونام شاید باعث حضور او در اهواز شود هر چند که اگر قرار به بازگشت خانوادگی قوچان‌نژاد به فوتبال ایران باشد، طبیعتا او بازی در تهران را به حضور در اهواز ترجیح خواهد داد. نام قوچان نژاد برای استقلال هم مطرح شده است و باید دید در نهایت اگر به تهران آمد، سر از کدام تیم درخواهد آورد.

7655