مشخص شدن نظر نهایی بارسلونا در مورد مهاجم 23 ساله برزیلی

مشخص شدن نظر نهایی بارسلونا در مورد مهاجم 23 ساله برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا سخت به دنبال تقویت ترکیبش در خط حمله در زمستان است.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها گزینه های مختلفی را در نقل و انتقالات زمستانی دنبال می کنند. یکی از نامها آرتور کابرال مهاجم 23 ساله برزیلی بازل بود اما به نظر می رسد که نظر تیم فنی بارسا در موردش منفی است.

اسپورت گزارش داده است که با وجود تماس های اولیه در حال حاضر این انتقال منتفی شده است. دکو مهاجم سابق بارسلونا که در حال حاضر نقش استعدادیاب بارسا در کشور برزیل را دارد، این بازیکن را بهمدیران بارسا پیشنهاد داده بود اما در نهایت تیم مدیریت ورزشی بارسا به این نتیجه رسیده که این مهاجم نمی تواند در نیوکمپ موفق باشد و به همین خاطر انتقال وی منتفی شده است.

گفته می شود که کابرال مذاکراتی برای انتقال به نیوکاسل در زمستان داشته است. قیمت این بازیکن در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 15 میلیون یوروست اما مدیران بارسا به این نتیجه رسیده اند که کابرال کیفیت فنی لازم را ندارد و به همین خاطر خرید وی منتفی شده است. البته بارسا همچنان گزینه های دیگری نظیر فران تورس و ادینسون کاوانی را برای تقویت ترکیبش در زمستان دنبال می کند. البته بازی با بایرن هم برای نقشه ریختن در مورد ادامه فصل خیلی مهم است چرا که اگر بارسا در لیگ قهرمانان اروپا نماند، احتمال دارد که مدیران بارسا خریدهای زمستانی را به تابستان موکول کنند.

4125