عکس؛ خشم عجیب مدیر تیم انگلیسی با علامت «هیس»!

عکس؛ خشم عجیب مدیر تیم انگلیسی با علامت «هیس»!

پایگاه خبری فوتبالی - لیدز یونایتد در دقایق پایانی به شکل دراماتیکی گل تساوی را در مقابل برنتفورد به ثمر رساند و ویکتور اورتا مدیر فوتبال تیم لیدز به حدی به وجد آمد که نتوانست خودش را کنترل کند و به سمت یک تماشاگر روی سکوها، علامت سکوت را نشان داد و از او خواست تا ساکت شود!

به گزارش فوتبالی، پاتریک بمفورد در دقایق پایانی برای لیدز گلزنی کرد تا به این تیم کمک کند تا در بازی یکشنبه مقابل برنتفورد به تساوی دو بر دو برسد. اورتا مدیر ورزشی لیدز که از این امتیاز ارزشمند به وجد آمده بود، نتوانست خودش را کنترل کند و پس از گل به سمت یکی از هواداران در سکوها «هیس» داد. اورتا کاملا عصبانی به نظر می رسید و در نهایت آنگوس کینیار مدیر اجرایی لیدز وارد عمل شد تا او را آرام کند که البته صحنه های جالبی رقم خورد. 

گل بمفورد در دقیقه 95 باعث شد تا بازی با تساوی دو بر دو به اتمام برسد.  تایلر رابرتز با ارسال رافینیا توانسته بود که گل اول را برای لیدز به ثمر برساند. شاندون باپتیسته و سرجی کانوس برای برنتفورد گلزنی کردند تا تیمشان با نتیجه دو بر یک جلو بیافتد و در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. 

بیلسا در پایان بازی گفت:" آیلینگ بازی رضایت بخشی داشت. بمفورد گل پیروزی را به ثمر رساند. توانست گل تساوی را برای ما به ثمر برساند و برای ما بازیکن بسیار ارزشمندی است."

4125