درآمد جالب مهاجم اسبق رئال مادرید به خاطر نپوشیدن کفش قرمز

درآمد جالب مهاجم اسبق رئال مادرید به خاطر نپوشیدن کفش قرمز

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل فن در فارت مهاجم اسبق رئال مادرید و تاتنهام در امضای قرارداد با بتیس بندی را امضا کرده بود که بر اساس آن به ازای هر بازی نپوشیدن کفش قرمز ، 114.429 یورو به او پرداخت می شد!

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق فوتبال هلند در سال 2015 به صورت رایگان به بتیس ملحق شد تا کیفیت این تیم را بالا ببرد اما این بازیکن درآمد خوبی در تیمی داشت که به تازگی به لالیگا برگشته بود. یکی از بندهای جالب مربوط به نپوشیدن کفش قرمز بود. در حقیقت فن در فارت فقط به خاطر این که کفش قرمز نپوشد، مجموعا 1.602.006 یورو از بتیس دریافت کرد.فن در فارت در بتیس چندان موفق نبود و فقط هفت بازی انجام داد تا این که در سال 2016 به تیم میدتیلند در لیگ دانمارک ملحق شد. 

البته در تاریخ فوتبال بازیکنان دیگری هم بوده اند که بندهای عجیبی در قراردادشان داشته باشند. به طور مثال وقتی که رونالدینیو در سال 2011 به فلامینگو ملحق شد، بندی در قراردادش وجود داشت که بر اساس آن می توانست هفته ای دو بار به کلوب شبانه برود و البته باشگاه جدیدش هم با این بند موافقت کرده بود و آن را پذیرفته بود.رونالدینیو شخصیت نسبتا عجیبی در خارج از زمین فوتبال داشت که ترجیح می داد که از زندگی لذت ببرد و تا جایی که می تواند به تفریح بپردازد.

4125