تاکید مجدد ستاره فرانسوی: می‌خواستم از جمع پاریسی‌ها جدا شوم

تاکید مجدد ستاره فرانسوی: می‌خواستم از جمع پاریسی‌ها جدا شوم

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی فرانسوی پاریسی ها بار دیگر این بر این موضوع تاکید کرده که در جریان مسابقات یورو 2020 قصد داشته که از جمع بازیکنان پاری‌ سن‌ ژرمن جدا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، کیلیان ام‌باپه، ملی پوش فرانسوی پاریس سن ژرمن که مدت هاست مورد توجه باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرار دارد، در جریان یک مستند تولید شده در Amazoon به تیری آنری که نقش مجری این برنامه را بر عهده دارد، می گوید: "در جریان برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2020) از خودم سؤال‌ های زیادی پرسیدم. با پدر و مادرم صحبت‌ های زیادی داشتم و می‌ دانستم که می‌ خواهم از جمع پاری‌ سن‌ ژرمن جدا شوم. پدر و مادرم به من گفتند که تنها بر روی زمین چمن بازی تمرکز داشته باشم. شاید انرژی بیش از حدی روی دیگر مسائل می‌ گذاشتم."

ملی پوش فرانسوی پاریسی ها در ادامه نیز در قسمت دیگری از حرف‌ هایش می گوید: "من بهترین پاس گل دهنده در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ لوشامپیونه فرانسه هستم که این مسأله، خود نشان می‌ دهد که من یک بازیکن خودخواه که تنها به فکر گلزنی خودش باشد، نیستم. می‌ دانم که می‌ توانم خیلی بهتر از این‌ ها کار کنم." 

9404