بازیکن هوادار: ترسی از نام و جایگاه پرسپولیس نداریم/ در هر بازی از داوری ضرر کردیم

بازیکن هوادار: ترسی از نام و جایگاه پرسپولیس نداریم/ در هر بازی از داوری ضرر کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: در هر بازی یک مورد صددرصد داوری داشتیم و نباید هر اتفاق یا اشتباه داوری به ضرر ما باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، معین عباسیان در خصوص شرایط تیم هوادار اظهار داشت: شرایط بد نیست اما خیلی خوب هم نیست. از لحاظ جدولی جایگاه خوبی نداریم. با اینکه خوب بازی می‌کنیم اما متأسفانه نتیجه نمی‌گیریم.

وی در مورد اینکه با توجه به جایگاه هوادار برخی معتقدند این تیم سقوط کننده به لیگ پایین‌تر خواهد بود عنوان کرد: شرایط جدول طوریست که نوسان زیادی دارد و از رده دوازدهم به بعد با یک برد یا یک باخت می‌تواند جابه‌جایی زیادی داشته باشد. هنوز 8 هفته گذشته و 22 هفته دیگر باقی مانده، اصلا ً ناامید نیستیم و جایگاه‌مان رتبه پانزدهم نخواهد بود. به ماندن در لیگ برتر فکر می‌کنیم و صددرصد از انتهای جدول جدا می‌شویم.

هافبک هوادار تصریح کرد:‌ درست است که نتایج خوب نبوده اما همه می‌بینند که نمایش خوبی در بازی‌ها داریم. فقط باید در زدن ضربات آخر دقت کافی داشته باشیم و همچنین تمرکزمان را چه در دفاع و چه در حمله بیشتر کنیم. باید هر چه زودتر به خودمان بیاییم که در آینده نگوییم ای کاش فلان امتیاز را از دست نمی‌دادیم. مطمئنا تلاش می‌کنیم تا هفته به هفته و بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کنیم.

عباسیان در مورد اینکه آیا موقعیت جدولی تیم را دچار فشار و استرس کرده، گفت: این طبیعی است که جایگاه جدولی باعث استرس و فشار روی تیم شود. ما بازیکنان با تجربه‌ای داریم اما برخی از بازیکنان نیز جوان هستند و یا تازه در لیگ برتر بازی می‌کنند. حضور در انتهای جدول استرس دارد اما کادرفنی و بازیکنان مصمم هستند. مطمئن باشید روند‌مان بهتر از این خواهد شد. در بازی با آلومینیوم که صدرنشین جدول بود نمایش خیلی خوب و موقعیت‌های زیادی داشتیم. حق‌مان صفر-صفر نبود. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. امیدوارم مشکلاتمان هر چه زودتر برطرف شوند تا روند خوبی را در پیش بگیریم.

وی در مورد بازی هفته نهم مقابل پرسپولیس و اینکه آیا هوادار می‌تواند از این بازی امتیاز بگیرد، اظهار داشت: شکی نیست که پرسپولیس تیم بزرگی است اما کار نشد ندارد. با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، با آنالیز خیلی خوب و با تمام وجود به مصاف آنها می‌رویم. دوست داریم با ارائه یک بازی خیلی خوب از این بازی امتیاز بگیریم. هیچ ترسی از اسم و جایگاه پرسپولیس نداریم و تلاش می‌کنیم که نتیجه خوبی از این بازی سخت بگیریم.

عباسیان در مورد اشتباهات داوری که به ضرر هوادار بوده، عنوان کرد:‌ می‌توانم بگویم در هر بازی یک مورد صددرصد داشتیم. در بازی با فولاد، آلومینیوم و مس رفسنجان از داوری ضرر کردیم. نمی‌دانم چه بگویم. رضا عنایتی هم گفت که ما تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم و این دلیل نمی‌شود هر اتفاق یا اشتباه داوری به ضرر ما باشد. این شرایط عادلانه و منصفانه نیست. تا الان از داوری خیلی ضربه خورده‌ایم. خیلی از بازی‌ها می‌شد نتایج بهتری بگیریم اما حق‌مان را ندادند. ما تک و تنها هستیم و تا اینجا اشتباهات داوری زیادی علیه ما وجود داشته، امیدوارم از این به بعد شاهد چنین مسائلی نباشیم.

7474