عکس؛ مهاجم سلتا پس از مصدومیت عمداً کارت زرد گرفت!

عکس؛ مهاجم سلتا پس از مصدومیت عمداً کارت زرد گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - یاگو آسپاس مهاجم باتجربه سلتا برای یک بار دیگر هوش فوتبالی خود را نشان داد و عمدا کاری کرد تا کارت زرد بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسپانیایی گل اول را در شکست سلتا مقابل والنسیا با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه بالایدوس به ثمر رساند اما بعد از ثبت پنجمین گل فصلش فهمید که مصدوم شده است. آسپاس می دانست که مصدوم است و به همین خاطر بهترین کار این است که کارت زرد بگیرد و پنج کارته شود تا بدین ترتیب در دوران مصدومیت یک جلسه محرومیتش را سپری کند.آسپاس بدین ترتیب تصمیم گرفت که به یکی از معمول ترین روش های دریافت کارت زرد روی بیاورد و پس از گلزنی پیراهنش را در آورد. داور به آسپاس کارت زرد نشان داد اما کمی بعد این بازیکن به علت مصدومیت از زمین خارج شد.

آسپاس بدین ترتیب پنج کارته شد و یک جلسه محروم خواهد شد که محرومیتش را در دوران نقاهت سپری خواهد کرد. بازی بعدی سلتاویگو مقابل مایورکا است. آسپاس بهترین گلزن تاریخ سلتا با 171 گل در 393 بازی به شمار می رود که همچنان در سن 34 سالگی یکی از بازیکنان مهم تیمش به شمار می رود. البته در حال حاضر دریافت کارت زرد عمدی برای بازیکنان با قوانین در تضاد است و باید دید که ایا فدراسیون فوتبال اسپانیا برنامه ای برای افزایش محرومیت آسپاس دارد یا نه.

4125