شیری: در ادامه نیم‌فصل شرایطمان بهتر می‌شود/ امیدوارم باز هم برای نساجی گل بزنم

شیری: در ادامه نیم‌فصل شرایطمان بهتر می‌شود/ امیدوارم باز هم برای نساجی گل بزنم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال نساجی با گلی که روز گذشته از روی نقطه پنالتی وارد دروازه شهرخودرو کرد، تعداد گل هایش در لیگ برتر را به عدد 30 رساند و حالا با زدن 10 گل، بهترین گلزن لیگ برتری تیمش محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، شروع صحبتهای شیری، از بازی با شهرخودرو شروع شد: شهرخودرو تیمی جوان و پر تلاش بود در نیمه اول کار را برای ما سخت کرد و البته اگر در همان نیمه پنالتی ما را می‌گرفتند، کار برای ما راحت‌تر می‌شد.

کاپیتان نساجی در مورد عملکرد تیمش در 8 هفته ابتدایی لیگ اظهار داشت: از پیش‌بینی خودمان مقداری عقب‌تر هستیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که در برابر سپاهان، گل گلر، استقلال، پرسپولیس که مدعیان قهرمانی هستند، مهمان بودیم و در خانه حریف به میدان رفتیم. هر چند در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد اما در ادامه نیم فصل اول با توجه به بازیهای باقیمانده شرایط‌مان بهتر می‌شود. 

او در مورد بازگشت الهامی به نیمکت نساجی بعد از گذراندن محرومیت سه جلسه‌ای اظهار داشت: حضور سرمربی کنار تیم می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و جدا از مسائل فنی ارتباط روحی سرمربی با بازیکنان، به تیم کمک می کند.

سوال بعدی ما از شیری درباره سی‌امین گلش در لیگ برتر بود: این شانس من بوده که در نساجی و سایپا با گل زدن به تیمم کمک کنم. امیدوارم این روند را حفظ کنم و بازهم برای نساجی گل بزنم.

شیری در پایان هم به وضعیت زمین چمن ورزشگاه ساری اینگونه واکنش نشان داد: وقتی قرار نیست اتفاقی بیفتد بهتر است در موردش دیگر صحبت نکنیم. ما چاره‌ای نداریم زیرا این زمین را برای بازیهای خانگی ما در نظر گرفته‌اند. 

9697