واکنش آلگری به درگیری لفظی خود با موراتا پس از تعویض او

واکنش آلگری به درگیری لفظی خود با موراتا پس از تعویض او

پایگاه خبری فوتبالی - در جریان مسابقه‌ی شب گذشته بیانکونری و جنوا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس بعد از تعویض و خروج از زمین با سرمربی تیمش درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در خلال مسابقه‌ی شب گذشته دست به تعویض آلوارو موراتا زد ولی بعد از خروج مهاجم اسپانیایی از زمین، با او درگیری لفظی پیدا کرد. در این صحنه موراتا به آلگری می گوید که "دیگه چه کار باید می کردم؟ چه کار باید می کردم که نکردم؟" و آلگری هم در جواب او می گوید که "تو خطا کردی و کارت زرد گرفتی، باید دهنت رو ببندی."

مکس آلگری در پایان این دیدار که با برتری بانوی پیر به اتمام رسید، در خصوص درگیری لفظی خود با موراتا چنین توضیح داد:

"متاسفم، قصد نداشتم موراتا را تعویض کنم، اما ترجیح دادم بعد از کارت زردی که گرفت، او را از زمین خارج کنم. متاسفم، او از نظر تکنیکی بازی خوبی داشت. او گل نزد، اما دیدن بازی او و تیم بسیار خوشحال کننده بود."

آلگری در ادامه نیز در خصوص فرصت های از دست رفته تیمش گفت: "ما می خواستیم موقعیت خود را به عنوان درصدی از فرصت های ساخته شده و استفاده نشده تقویت کنیم. آن جا ما باید لزوماً پیشرفت کنیم. از پیروزی خوشحالم ولی به خاطر هدر دادن این همه موقعیت اصلا خوشحال نیستم. از نمایش کولوسفسکی و برناردسکی راضی هستم و فده آزادی فعالیت بیشتری نسبت به کولوسفسکی داشت."

سرمربی یوونتوس در پایان صحبت های خود گفت:

"ما با فیورنتینا پنجم هستیم، امروز برد مهم بود. شاید در پایان فصل چیزی تغییر کند. هدف ما حداکثر امتیازات است. اکنون 27 امتیاز داریم و در هفته های آینده بازی های مهمی داریم، همچنین در لیگ قهرمانان."

9404