بانوی پیر خرامان خرامان به سمت بالای جدول می‌رود

بانوی پیر خرامان خرامان به سمت بالای جدول می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد در یک دیدار خانگی برابر جنوا به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کند و به رده پنجم برود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، سه شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، دو تیم یوونتوس و جنوا در آلیانز استادیوم برابر هم صف آرایی می‌کردند. جنوا پس از روی کار آمدن آندری شوچنکو همچنان به روند نزولی خودش ادامه می‌دهد، اما بیانکونری پس از چند هفته شکست، هفته پیش موفق شد با حساب 0-2 از سد سالرنیتانا عبور کند و حالا این بازی نیز فرصت خوبی برای بهبود دادن به شرایط اخیر بود. 

در نیمه اول یوونتوس با قاطعیت تیم برتر میدان بود. آن‌ها 70% مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و در همان دقایق ابتدایی بازی موفق شدند توسط خوان کوادرادو به گل اول برسند. حملات بیانکونری با شدت بیشتری ادامه پیدا کرد، اما مقاومت جانانه سالواتوره سیریگو، اجازه زدن گل‌های بیشتر را به بانوی پیر نداد و نیمه اول با همان تک گل کوادرادو، یک بر صفر به سود یووه خاتمه یافت. 

در نیمه دوم نیز شرایط به هیچ عنوان تفاوتی با نیمه اول نداشت و باز هم سیریگو یه تنه در مقابل حملات یووه ایستادگی می‌کرد. شاگردان شوچنکو در این دیدار حتی موفق نشدند یک شوت به سمت دروازه شزنی بزنند. در دقیقه 82 نیز پائولو دیبالا با زدن گل دوم کار را تمام کرد. 

4416