سوپرگل فرد و سه امتیاز شیرین برای شیاطین سرخ در اولین بازی رانگنیک

سوپرگل فرد و سه امتیاز شیرین برای شیاطین سرخ در اولین بازی رانگنیک

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود یعنی اولدترافورد به مصاف کریستال پالاس رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر در این بازی به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی اولین بازی رالف رانگیک در منچستر یونایتد به حساب می آید چرا که پس از اخراج سولشر و اینکه کریک مربی موقت شد، اکنون دیگر نوبت به او رسیده است. بدین ترتیب باید گفت که رالف رانگنیک در اولین بازی رسمی خود در منچستر یونایتد توانست هر سه امتیاز را به دست بیاورد و شروع خوبی داشته باشد.

تک گل شیاطین سرخ در این بازی در دقیقه 78 توسط فرد به ثمر رسید و این گل یک گل تماشایی با شوتی فنی و کات‌دار از پشت محوطه جریمه بود. هواداران منچستر یونایتد به خاطر عملکرد فرد از او در این فصل انتقاد داشتند اما با سوپرگلی که این بازیکن اکنون به ثمر رساند به نظر می رسد که محبوبیت خود را میان هواداران شیاطین سرخ دوباره به دست بیاورد.

باید دید که شرایط برای منچستر یونایتد در دوران رالف رانگنیک به چه شکل پیش خواهد رفت و این مربی آلمانی می تواند تیم را به مسیر درست برگرداند یا خیر.

1470