میثاقیان: هر دو گل نساجی مشکل داشت/ شیوه مربیگری من ورجه وورجه کنار زمین است

میثاقیان: هر دو گل نساجی مشکل داشت/ شیوه مربیگری من ورجه وورجه کنار زمین است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: هر دو گل نساجی مشکل داشت.

به گزارش فوتبالی، اکبر میثاقیان بعد از باخت 2 بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: بازی در این زمین که خیلی سخت بود در این چند روز گفته می‌شد بازی در مشهد، ساری، تهران یا قائمشهر است. کیفیت زمین برای ما و حریف خیلی سخت بود. برای حریف کمی آسان‌تر بود زیرا در این زمین بازی کرده بودند. امروز فوتبال نبود، بکش بکش بود ما زیر توپ می‌زدیم و آنها زیر توپ می‌زدند. حریف از میزبانی به نحو احسن استفاده کرد. هم پنالتی مشکوک بود و صدرصد پنالتی نبود  و هم گل دوم نساجی هم آفساید بود. داور نیستم و چشمانم هم زیاد قوی نیست زیرا سنم بالا رفته است ولی فکر می‌کنم پنالتی  درست نبود و گل دوم هم آفساید بود.

وی افزود: نیمه اول خوب بازی کردیم در نیمه دوم بعد از گل بهم پاشیدیم. روی هم رفته روزهای خوبی نداریم تیمی هستیم که خیلی غریب هستیم و حق‌مان نیست این همه غریب باشیم. در هر جا می‌رویم بهترین بازی‌ها را می‌کنیم و حق‌مان این نیست. مطمئنم بازیکنان ما بهتر خواهند شد. امروز هم خیلی ناراحت بودم با هم خیلی سربازی بحث کردیم که چرا اینطور بازی کردیم، خود بازیکنان هم ناراحت بودند که چرا نتوانستیم خوب بازی کنیم. فشار زیادی روی تیم ما هست. بعد از اتفاقات رخ داده هنوز فشار در تیم ما هست. ذهنیت ها پاک نشده است. بازیکنان باید این ذهنیت را فراموش کنند و برویم امتیاز بگیریم چون وضعیت خوبی در جدول لیگ نداریم.

سرمربی شهرخودرو در مورد اعتراض‌های زیاد او به داور، مسئولان و حتی خبرنگاران حاضر در جایگاه عنوان کرد: آنها خبرنگاران نبودند تماشاگر بودند. یعنی 300 خبرنگار ساری دارد؟!  بالا 300 نفر بودند. یعنی استان شما این تعداد خبرنگار دارد؟! در شهر ما یک نفر هم نمی‌آید. 

وی در مورد اینکه تمامی خبرنگاران آی دی کارت داشتند، عنوان کرد: ما خیلی مظلوم هستیم. اینکه می‌گویید مغلطه می‌کنیم این طور نیست. باختیم و حرفی نداریم اما در پشت سر نیمکت آنها بالای 30 نفر روی نیمکت بودند ما چهار نفر بودیم. اینطور صحیح نیست. بازیکنان ما از ناحیه داور و زمین تحت فشار بودند. در نیمه اول بد بازی نکردیم ولی در نیمه دوم که شرایط زمین بدتر شد بد بازی کردیم وباختیم.

میثاقیان در مورد شرایط و امکانات تیم شهرخودرو و اینکه حتی مدیر رسانه‌ای تیم بلیت هواپیما برایش گرفته نشده گفت: نه اینطور نیست او بلیت گیر نیاورده است. ما خودمان با هواپیما می‌رویم این حرف‌ها خوب نیست زیرا به باشگاه‌ توهین می‌کنید. رجب زاده مدیر رسانه‌ای و شکری مشاور باشگاه بلیت گیرشان نیامد. پروازهای ساری کم و شلوغ است و اینگونه نیست که ما برایشان بلیت نخریده باشیم و بگویید وضع باشگاه خوب نیست. یعنی باشگاه یک تومان برای خرید بلیت ندارد؟ این طور نیست.

سرمربی شهرخودرو در مورد اینکه در مسابقات خارجی فوتبال یک سرمربی کنار خط حضور دارد اما در کشورمان و اکثر تیم‌ها کنار خط خیلی شلوغ است و شما خودتان یک متر داخل زمین رفتید، آیا در خارج قوانین سفت و سختی داریم اما در کشورمان اینگونه نیست، گفت: من 30 سال مربی هستم و اصلا به داور توهین نکردم و همه اخلاق و رفتارم را م‌ی‌شناسند. جوانتر هم بودم اصلا خط را نمی‌بینیم. در کشورمان هم مقررات دارد و به ما کارت زرد نشان داد. امروز با سیدصالحی 4 نفر روی نیمکت حضور داشتیم.آنها 8-9 مربی داشتند، ما تدارکات هم نداشتیم.  در کشورمان هم قوانین وجود دارد و اگر مربی کارت بگیرد محروم می‌شود. شیوه مربیگری من اینطوری است که کنار خط ورجه و وورجه کنم.هر کسی یک رفتاری در مربیگری دارد.

وی در مورد اینکه نگران حال شما هستیم، عنوان کرد: اصلا حال‌مان خراب خراب است و غصه من را نخورید.

میثاقیان در مورد اینکه با این شرایط و مشکلات مالی که گفتید در تیم هست می‌مانید یا نه گفت: کی گفت مشکل مالی؟! الکی حرف در دهن ما می گذارید من کی گفتم مشکلات مالی داریم؟ این مشکلات شخصی است که باشگاه دارد. امروز 20 درصد پول بازیکنان پرداخت شده است. اگر بخواهند کسی در فوتبال ما خراب کنند می‌گویند ناهار نخورده یا پول آب معدنی ندارد. باشگاه به تعهداتش عمل کردند من هم مربی هستم و اگر بخواهند هستم و اگر نخواهند می‌روم. مشکلی ندارم.

۴۱۵۴