سوارز فاش کرد؛ موردی که در فرانسه مسی را رنج می‌دهد

سوارز فاش کرد؛ موردی که در فرانسه مسی را رنج می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سابق بارسلونا از عامل ناراحتی و رنج فوق ستاره‌ی آرژانتینی در فرانسه پرده برداشته و طبق گفته او، همبازی سابقش ظاهرا علاقه ای به برف و سرما ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه RMC Sport، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای سابق آبی اناری ها و کنونی اتلتیکو مادرید در مصاحبه با خبرنگار این رسانه و در پاسخ به سوالی در خصوص این که لیونل مسی از چه چیز پیرامون زندگی در شهر پاریس و بازی برای تیم این شهر فرانسه ناراضی است، چنین می گوید:

"لیونل مسی به من گفته که از بازی در سرما و به خصوص در برف رنج زیادی می کشد. لئو باید به سرمای آن جا در فرانسه عادت کند.

در بیست و هشتم نوامبر، پاری سن ژرمنی ها در حالی که دمای هوا تنها چهار درجه سانتی‌ گراد بود، در مسابقه ای خارج از خانه، به مصاف حریف خود تیم سنت اتین رفتند. همچنین آن روز آب و هوای سردی حکمفرما بوده و برف هم بارید. میانگین دمای ماه نوامبر در شهر بندری بارسلون حدود پانزده درجه سانتی گراد است.

لیونل مسی، کاپیتان محبوب آلبی سلسته که در کشور خودش آرژانتین نیز با آب و هوای گرمی سر و کار داشته است، هنوز بهترین فرم خود را در لیگ یک فرانسه یا همان لوشامپیونه پیدا نکرده است. این بازیکن سی و چهار ساله آرژانتینی تاکنون یک گل و سه پاس گل برای پاریسی ها در لیگ یک به ثبت رسانده است.

9404