مشخص شدن قیمت فروش هازارد با تخفیف ویژه

مشخص شدن قیمت فروش هازارد با تخفیف ویژه

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود که رئال مادرید حاضر شده تا ادن هازارد ستاره بلژیکی و گران ترین بازیکن تاریخ خود را در زمستان آینده با تخفیفی ویژه به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، وینگر بلژیکی 30 ساله نتوانسته آن طور که باید و شاید در رئال مادرید جا بیافتد و حالا در لیست مازاد کارلو آنچلوتی و رئال مادرید قرار دارد. رئال مادرید در سال 2019 برای خرید هازارد از چلسی 100 میلیون یورو نقد به علاوه 40 میلیون یورو پاداش بر  اساس عملکرد پرداخت. ادن در این فصل در رئال مادرید یازده بازی داشته که فقط یک پاس گل داده است.

حالا میرر گزارش داده است که رئال مادرید درها را به روی جدایی هازارد باز کرده است و حاضر شده تا این بازیکن را با 25 میلیون یورو به فروش برساند. شایعات در مورد بازگشت هازارد به لیگ انگلیس زیاد است چرا که اورتون، وستهام و نیوکاسل به خرید وی علاقمند هستند.

به گفته میرر، رئال به هازارد اعلام کرده است که با مبلغ 25 میلیون یورو درها را به روی جدایی وی خواهد گشود. البته احتمال دارد که این بازیکن در زمستان به صورت قرضی با بند خرید جدا شود.  هازارد در رئال مادرید سالی 14 میلیون یورو دستمزد می گیرد که به نظر می رسد که رئال در تلاش است تا از پرداخت دستمزد نجومی وی خلاص شود.

4125