گزینه‌های میلان برای پوشش جای خالی کیائر مصدوم در خط دفاعی مشخص شد

گزینه‌های میلان برای پوشش جای خالی کیائر مصدوم در خط دفاعی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - برنامه مدیران باشگاه میلان برای جبران غیبت مدافع دانمارکی مصدوم خود مشخص شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه توتو مرکاتو وب، باشگاه میلان از هم اکنون شروع به سبک و سنگین کردن گزینه های خود برای تقویت قلب خط دفاعی در نبود سیمون کیائر، مدافع دانمارکی و مصدوم روسونری کرده است؛ بازیکنی که تا پایان فصل برای روسونری ها در دسترس نیست.

نیکولو جکارینی، خبرنگار توتو مرکاتو وب چنین عنوان می کند که پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، مدیران ارشد باشگاه میلان پیش از این اقدامات لازم برای پوشش نبود سیمون کیائر را آغاز کرده اند. ساده ترین عملیات می تواند بازگشت ماتیا کالدارا باشد؛ بازیکنی که به صورت قرضی در تیم ونتزیا حضور دارد.

مسیر سخت تر، امضای یک قرارداد دائمی و جدید است که برای این منظور، نیکولا میلنکوویچ، نزدیک ترین گزینه مورد نظر روسونری است اما فیورنتینا قصدی برای فروش این بازیکن ویولا ندارد. تنها در صورتی که پیشنهاد بزرگی از راه برسد، فلورانسی ها از مواضع خود کوتاه خواهند آمد و ممکن است با جدایی مدافع خود موافقت کنند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال دانمارک و باشگاه آ ث میلان ایتالیا اخیرا دچار مصدومیتی نسبتا طولانی مدت شده و حداقل مسابقات میلان تا انتهای سال 2021 میلادی را از دست داده است.

9404