عکس؛ هدیه‌ای که مسی با سرنگونی خود به لانس داد

عکس؛ هدیه‌ای که مسی با سرنگونی خود به لانس داد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی پس از کسب توپ طلا هفته جالبی را با تیم فرانسوی نداشته است.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی در دو بازی اخیرش مقابل نیس و لانس به دو تساوی رضایت داده که البته تساوی مقابل لانس با گل لحظه آخری واینالدوم به دست آمد. مسی در هر دو بازی فیکس بود اما نتوانست دومین گلش در لیگ فرانسه در چهار ماه اخیر را به ثبت برساند.

مسی البته در بازی مقابل لانس به شکل ناخواسته ای روی گل خورده تیمش هم نقش داشت. در حقیقت سکو فوفانا گل اول بازی را برای لانس در حالی به ثمر رساند که پیش از آن مسی در برخورد با فاکوندو مدینا سرنگون شده بود. فاکوندو مدافع آرژانتینی تیم لانس در این صحنه توانست جلوی حرکت توپ را بگیرد و توپ را از جلوی پای مسی زد. لئو سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت.

توپ کمی بعد به سکو فوفانا رسید و این بازیکن هم شوت  بدون زاویه ای را روانه دروازه پی اس جی کرد. شاید هر دروازه بان دیگری می توانست این شوت را به راحتی مهار کند اما کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی مرتکب اشتباه شد تا این توپ نه چندان سخت پس از برخورد به دستانش وارد دروازه پی اس جی شود. بدین ترتیب سرنگونی مسی با اشتباه کیلور ناواس همراه شد تا تیم پوچتینو عقب بیافتد. البته پی اس جی شکست نخورد و با تساوی یک بر یک همچنان مقتدرانه در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد.

4125