برنامه میلان برای بازی مرگ و زندگی مقابل لیورپول پس از غلبه بر قعرنشین سری‌آ

برنامه میلان برای بازی مرگ و زندگی مقابل لیورپول پس از غلبه بر قعرنشین سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری از شکست دادن قعرنشین سری آ و برنامه های تیمش برای جدال مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان اروپا با ليورپول سخن گفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه DAZN و سایر رسانه های ایتالیایی، میلان موفق شد در یک بازی آسان دو بر صفر برابر میهمانش سالرنیتانا به پیروزی ارزشمندی برسد و به صدر جدول سری آ بازگردد. استفانو پیولی پس از این پیروزی به رسانه ها چنین گفت:

عملکرد میلان در این بازی؟

"از این عملکرد خوب و پیروزی خوب راضی هستم. در فوتبال هیچ چیزی آسان به دست نمی آید. بهتر می شد اگر کمی گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. ما باید به عملکرد خوبمان در جنوا ثبات می دادیم که موفق به این مهم شدیم."

در رابطه با تعویض زودهنگام لیائو؟

"ضربه ای به پای او خورد که باعث سفت شدن عضله اش شده بود و بنابراین ترجیح دادم بر روی او ریسک نکنیم. در بال چپ او راحتتر است و مارک کردن او برای حریفان سخت است. او برای بیشتر خطرناک تر بودن باید ایستاده تر باشد."

ورود کرونیچ به بازی با توجه به مصدومیت پلگری؟

"کرونیچ با دیاز خوب کار کرد. او بازیکن بسیار کارآمد و باهوشی است."

در رابطه با بازی برابر لیورپول از هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا؟

"این که در دور رفت برابر آن ها بازی کردیم اطلاعات بیشتری از آن ها به ما می دهد. فردا با بازیکنانم بر روی آن ها بررسی های لازم را انجام خواهیم داد. لیورپول برتری های بسیاری دارد، آن ها مهارت های بسیار عالی ای برای بازی کردن در عرض دارند و به خوبی می دانند چطور سریعا واکنش نشان بدهند و دست به اقدام بزنند. آن ها در بین قوی ترین تیم های اروپایی هستند. ما پس از پیروزی در مادرید، این فرصت را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم. حالا باید انرژی خودمان را ریکاوری کنیم. لیورپول در فاز دفاعی شکننده است."

در رابطه با اسکودتو؟

"من فصل متعادلی را پیش بینی کرده بودم و انتظار چند تیم مدعی بیشتر را داشتم در حالی که فعلا به نظر می رسد چهار تیم اول از دیگر رقبای خود جلوتر هستند. مصدومیت ها و حضور در رقابت های اروپایی بر روی عملکرد تیم در لیگ تاثیر می گذارد."

در رابطه با دیاز؟

"او باید کیفیت بازیش را بهبود ببخشد، بازی در عرضش را بهتر کند و گل های بیشتری بزند. اما او برای این مهم سخت در حال تلاش است. ما تیم بسیار جوانی هستیم و من به تیمم گفته ام که باید با اشتیاق و سرعت بازی کنیم."

مصدومیت پلگری؟

"او شروع خوبی داشت و مطمئن بودم در این بازی می تواند عملکرد خوبی داشته باشد."

9404