واکنش اینزاگی به پیروزی بر مورینیو و مقایسه شدن مکرر با کونته/ برنامه اینتر برای بازی با رئالی‌ها

واکنش اینزاگی به پیروزی بر مورینیو و مقایسه شدن مکرر با کونته/ برنامه اینتر برای بازی با رئالی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری نسبت به کسب پیروزی قاطعانه برابر سرمربی پرتغالی سابق این تیم و فعلی رم در بازی دیشب واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از DAZN و سایر رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از کسب پیروزی سه بر صفر اینتر مقابل آ اس رم و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی که سابقه حضور در نراتزوری وکسب سه گانه با این تیم را در کارنامه خود دارد، به رسانه ها گفت:

"نمی‌ دانم این بهترین عملکرد ما بود یا نه، اما با تیمی روبرو شدیم که فقط یک بار در خانه شکست خورده بود. بنابراین آمدن به این جا و کسب پیروزی واقعا اعتماد به نفس ما را افزایش می‌ دهد. این یک سیگنال عالی است و فکر می کنم بسیاری از هوادارانی که برای تماشای این بازی به شهر رم آمده بودند، خوشحال به خانه خواهند رفت. دنیلو دی آمبروزیو از دیدار برابر امپولی بازی نکرده بود و ما نیز چند غایب داشتیم. لائوتارو مارتینز در وضعیت خوبی نبود و خواهیم دید او و کورئا به بازی سه شنبه با رئال مادرید می رسند یا نه. مارتینز گفت که آماده بازی است اما از آن جا که برای ما بازیکنی خیلی مهم است، به او اجازه دادیم تا قبل از سه شنبه استراحت کند. متأسفانه وقتی در چنین تقویم فشرده ای بازی می کنید، ناگزیر آسیب دیدگی ها به سراغ شما خواهند آمد. همه تیم ها با این مشکلات سر و کار دارند. من خوش شانس هستم که بازیکنان همه کاره و تطبیق پذیری در اختیار دارم. به عنوان مثال، روبرتو گالیاردینی در بازی قبلی گلزنی کرد و بهترین بازیکن بازی شد، اما امروز روی نیمکت ماند. این فوق‌ العاده است که همه در صورت نیاز آماده هستند سهم خود را برای کمک به تیم داشته باشند."

اینزاگی در مورد پاس گل باستونی برای دومفریز نیز چنین گفت:

"تطبیق پذیری و حرکت با توپ در فوتبال مدرن مهم است و خوشبختانه من بازیکنانی با این ویژگی ها را در اختیار دارم. در تمرینات روی آن کار می کنیم و بازیکنان را وادار می کنیم تا پست هایشان را عوض کنند."

سرمربی افعی ها در رابطه با هجومی تر شدن و تغییر سبک دادن اینتر نسبت به زمان کونته چنین گفت:

"سال‌ هاست که تیم‌ های من به این شکل بازی می‌ کنند. بازیکنان ممکن است تغییر کنند، اما در لاتزیو نیز فوتبال خوب و جذابی ارائه می دادیم و قبل از شیوع کرونا در صدر جدول بودیم. اینتر چند بازیکن بسیار مهم از تیم فاتح اسکودتو را از دست داد ولی ما ناامید نشدیم و خود را با شرایط وفق دادیم. طبیعتا بازگشت به ورزشگاه المپیکو برای من عادی نیست، زیرا 22 سال خانه من بود. با این حال، من کاملاً روی بازی متمرکز بودم، زیرا به این نتیجه نیاز داشتیم و علیرغم مشکلات رم، آن ها همچنان با یک ترکیب رقابتی وارد زمین شدند."

9404