رونمایی از گزینه محبوب بن‌سلمان: مهاجم منچستریونایتد

رونمایی از گزینه محبوب بن‌سلمان: مهاجم منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جسی لینگارد به هدف اصلی منچستریونایتد در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیساز منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس پس از شش ماه حضور قرضی موفق در وستهام به اولدترافورد برگشت اما در این فصل زیاد بازی نکرده و هیچ بعید نیست که در زمستان راهی نیوکاسل شود. نیوکاسل با مالک جدیدش یعنی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در نظر دارد که در زمستان ترکیبش را تقویت کند تا از خطر سقوط به لیگ دسته دو نجات پیدا کند.

به نظر می رسد که لینگارد یکی از گزینه های اصلی منچستریونایتد برای خرید زمستانی باشد. این بازیکن پیشنهاد تمدید با منچستریونایتد را رد کرده و در تابستان با اتمام قراردادش می تواند به صورت رایگان جدا شود. بدین ترتیب به نظر می رسد که یونایتد هم بدش نمی آید که لینگارد را در زمستان به نیوکاسل بفروشد تا بتواند از فرو وی درآمدزایی کند.

تایمز گزارش داده است که نیوکاسل در نظر دارد که مبلغ قابل توجهی را برای خرید لینگارد بپردازد و از سویی این بازیکن به پردرآمدترین بازیکن تیمش تبدیل خواهد شد. در حال حاضر میگل آلمیرون پاراگوئه ای با دستمزد هفتگی صد هزار پوند پردرآمدترین بازیکن نیوکاسل است.  نیوکاسل در مقابل برنلی اولین پیروزی فصلش در لیگ انگلیس را کسب کرد و امیدوار است که با تقویت تیمش در زمستان بتواند از سقوط نجات پیدا کند.

4125