عکس؛ ستاره لیگ انگلیس کل زمین را دور زد و به هواداران دست داد!

عکس؛ ستاره لیگ انگلیس کل زمین را دور زد و به هواداران دست داد!

پایگاه خبری فوتبالی - توماس سوچک ، هافبک وستهام تصمیم گرفت که پس از پیروزی سه بر دو مقابل چلسی با بسیاری از هواداران درون ورزشگاه لندن ارتباط برقرار کند و سعی کند که خوشحالی خود را با آنها به اشتراک بگذارد.

به گزارش فوتبالی، تیم دیوید مویس در بازی شنبه در لیگ انگلیس با گلهای مانوئل انزینی، جارود بون و گل آرتور ماسواکو در دقایق پایانی توانست سه امتیاز ارزشمند را در مقابل قهرمان لیگ انگلیس به ثبت برساند. سوجک که یکی از بازیکنان محبوب هواداران وستهام است، در پایان بازی به سمت هواداران رفت، با آنها سلفی گرفت و بعد از آن دور استادیوم دور زد و با هوادارانی که در ردیف اول نشسته بودند، تک تک دست داد. سوچک که محبوبیت زیادی میان هواداران دارد، حتی موبایل یکی از هواداران را گرفت تا با  آنها سلفی بگیرد. 

اقدام زیبای بازیکن تیم ملی چک با تمجیدهای زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. سوچک یکی از دونده ترین بازیکنان فصل لیگ انگلیس بوده که با انرژی زیادی به تیمش خدمت کرده است که البته به نظر می رسد که انرژی و دوندگی بالایش به او کمک می کند تا مشکلی برای دویدن در کل دور زمین برای دست دادن به هواداران نداشته باشد. 

4125