تیکدری در گفت‌و‌گو با فوتبالی: جام‌جهانی انگیزه مرا صدبرابر می‌کند

تیکدری در گفت‌و‌گو با فوتبالی: جام‌جهانی انگیزه مرا صدبرابر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی تیکدری ستاره گل‌گهر در دیدار مقابل سپاهان درباره آخرین شرایط خودش پس از دیدار با سپاهان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی تیکدری بازیکن تیم گل‌گهر که در دیدار روز گذشته مقابل سپاهان درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی، درباره آخرین وضعیت خودش، دیدار با سپاهان و همچنین احتمال حضورش در تیم ملی در آستانه جام جهانی صحبت کرد.

تیکدری ابتدا در واکنش به دو گلی که مقابل سپاهان به ثمر رساند و پیروزی ارزشمند گل‌گهر مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم از یک بازی ۶ امتیازی، برنده خارج شویم. ما با برنامه بازی می‌کنیم و به همین دلیل هم صدرنشین هستیم. من با تلاش همه بچه‌ها و روحیه‌ای که بهم دادند گلزنی کردم و خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم.

وی در پاسخ به تغییر پستش بعد از اضافه شدن احمد موسوی گفت: برایم خیلی فرقی ندارد که در چه پستی بازی کنم. در هر پستی که باشم با تمام وجودم کار می‌کنم تا تیمم موفق باشد.

تیکدری درباره اینکه از گل‌گهر به عنوان یکی از شانس‌های قهرمانی یاد می‌شود تصریح کرد: انتظارات از ما از ابتدای فصل بالا بود چون پتانسیل تیم ما بالاست و بازیکنان خوبی داریم. همه تلاشمان همین است که بتوانیم به موفقیت برسیم.

او در پایان درباره احتمال پوشیدن پیراهن تیم ملی در آستانه جام جهانی عنوان کرد: همه بازی‌ها سخت است و تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. با تمام وجود می جنگیم. جام جهانی هم انگیزه‌های من را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی صد برابر کرده است. امیدوارم بتوانم عضوی از کاروان تیم ملی ایران در جام جهانی باشم و در موفقیت‌هایش سهیم شوم.

9697