تمجید کلوپ از گلزن تیمش در دقیقه 90+5

تمجید کلوپ از گلزن تیمش در دقیقه 90+5

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمبری آلمانی لیورپول به تمجید از دیووک اوریگی زننده تک گل تیمش در دیدار برابر واتفورد پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه دو تیم واتفورد و لیورپول از چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس در مولینکس آرنا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان کلوپ موفق شدند با تک گل دیووک اوریگی در دقیقه 90+5 به پیروزی دست پیدا کنند. این اولین باری نیست که اوریگی ناجی قرمزها می‌شود و همیشه در سکوهای آنفیلد، از او به عنوان تعویض طلایی نام برده می‌شود. این پیروزی لیورپول را به رده دوم و بالاتر از چلسی رساند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق دورتموند پس از پایان بازی به وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "دیووک یک تمام کننده بالفطره است و اگر ما در لیورپول این موضوع را نفهمیم، دیگر چه کسی قدرت درک این موضوع را دارد. بازی کردن برای 500 دقیقه در هفته، آن هم با تیمی که ما داریم بسیار سخت است. این بازی برای دیووک بود و او می‌توانست در این بازی خودش باشد. او پیش از به ثمر رساندن گل، می‌توانست گلزنی کند، اما شانس با او یار نبود." 

"بردن در دقیقه 95 لذت خاصی دارد، اما بردن در دقیقه 95 با گلزنی دیووک اوریگی، لذت چند برابری دارد. او بازیکنی شاخص و انسانی متواضع است و گل‌های بسیار مهمی در تاریخ این باشگاه به ثمر رسانده است."

4416