رونمایی از کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس

رونمایی از کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس و شرکت ایده پویان ماژ، با عقد قراردادی سه ساله، همکاری خود را به صورت رسمی آغاز کردند و شرکت ایده پویان ماژ از این پس به عنوان کارگزار رسمی باشگاه و برند پرسپولیس معرفی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نگردید و انجام مراحل قانونی ترک تشریفات، مذاکرات خود را با شرکت‌های مختلفی آغاز کرد که در نهایت توافق نهایی با شرکت ایده پویان ماژ حاصل شد و قرارداد کارگزاری با ایشان به عنوان شرکت برگزیده منعقد گردید.

سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس و سعید بهنام مدیر عامل شرکت ایده پویان ماژ صبح امروز (یکشنبه) نسبت به امضای قرارداد و تبادل اسناد به عنوان آغاز رسمی این فعالیت و همکاری اقدام کردند.

ارزش کلی این قرارداد برای سال اول بالغ بر 630 میلیارد تومان خواهد بود که در چند بخش دیده شده است و متفاوت با بعضی فضاسازی‌های صورت گرفته است.

بنابر اعلام سید مجید صدری در جریان کنفرانس خبری و رونمایی از کارگزار که به صورت زنده از یوتیوب و اینستاگرام پخش شد ارزش کف این قرارداد برای بخش سوشیال مدیر، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر 220 میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده 110 میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن شرایط 300 میلیارد تومان خواهد بود.

این قرارداد برای مدت سه سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخش‌ها 20 درصد خواهد بود.

6641