خسروی: از مشاهدات تلویزیونی قضاوت بنیادی‌فر را متوسط دیدم/ اعتراض نیمکت‌نشینان تاثیرگذار است

خسروی: از مشاهدات تلویزیونی قضاوت بنیادی‌فر را متوسط دیدم/ اعتراض نیمکت‌نشینان تاثیرگذار است

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس داوری گفت: برای نمره دادن به داور دربی باید در ورزشگاه بود تا تمام حرکات را زیر نظر گرفت اما از تلویزیون قضاوتش را متوسط دیدم.

به گزارش فوتبالی، علی خسروی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی در رادیو در خصوص عملکرد موعود بنیادی فر در دربی 97 اظهار داشت:در کل قضاوت خوبی بود، غیر از یک یا دو صحنه که بعضی از کارشناسان گفتند درست است و برخی هم گفتند اشتباه است. در این بازی های حساس باید داور با آرامش قضاوت کند.

وی افزود: در این بازی من دیدم که بنیادی فر از زمان شروع بازی در حال توضیح دادن به بازیکنان است در حالی که اعتقاد دارم قضاوت ها درست بود، غیر از یک یا دو صحنه که به نظر من داور آن ها را ندید. مربیان یاد گرفتند که تا لب خط بیایند و اعتراض کنند. نیمکت ها شلوغ شده است و این اعتراض ها تاثیرگذار است.

خسروی ادامه داد: در یک صحنه با توجه به این که دوربین ها هنوز نتوانستند آن را شکار کنند، سرمربی فریاد می زند که آفساید اتفاق افتاده. در یک صحنه بنیادی فر بدشانسی آورد.

وی تصریح کرد: بازی ها محل برو و بیا شده است و پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود. چگونه می خواهند جلو این اعتراضات را بگیرند؟ به نظر من باید جلسه برای داوران برگزار شود و آن ها را توجیه کنند و نباید به فکر این باشند که اگر بازیکنی را از بازی اخراج کنم، ممکن است محروم شوم.

علی خسروی عنوان کرد: کادر فنی به هیچ عنوان حق اعتراض ندارند، حتی اگر تحت فشار باشند هم نباید کنار خط داد بزنند. این اعتراضات باعث می شود در قضاوت مشکل پیش بیاید.

کارشناس داوری در خصوص نمره دادن به داور دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: برای نمره دادن باید در ورزشگاه باشیم تا بتوانیم تمام حرکات داور را زیر نظر بگیریم. در تلویزیون قضاوت متوسط بود.

6641