وقتی بازیکن ژاپنی در دقیقه 90 نسخه تیم سیمئونه را پیچید(عکس)

وقتی بازیکن ژاپنی در دقیقه 90 نسخه تیم سیمئونه را پیچید(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته شانزدهم از رقابت های لالیگا، اتلتیکو مادرید و مایورکا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک مایورکا به پایان رسید اما این بازی یک بازی عادی نبود چرا که مایورکا یک کامبک ویژه را در این دیدار مقابل شاگردان دیگو سیمئونه ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در این دیدار خانگی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، ابتدا در دقیقه 68 با گل ماتیوس کُنیا با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما پس از آن بود که ورق برگشت و اوضاع از دست اتلتیکو مادرید خارج شد.

گل اول مایورکا در دقیقه 80 توسط روسو به ثمر رسید و گل دوم را هم در آخرین دقایق بازی یعنی دقیقه 90، کوبو، ستاره جوان ژاپنی که از رئال مادرید به طور قرضی به مایورکا رفته است به ثمر رساند.

کوبو در ماه های اخیر با درخشش خود همواره نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است و اکنون در بازی مقابل اتلتیکو مادرید هم با گلی که در دقیقه 90 به ثمر رساند دوباره خود را مطرح کرد و تبدیل به یک کانون توجه در شبکه های اجتماعی و رسانه ها شد.

باید دید که شرایط برای این ستاره ژاپنی به چه شکل پیش می رود و آینده او به چه صورت رقم می خورد؛ در رئال مادرید یا تیمی دیگر.

1470