امباپه در شب آرام مسی پاریس را از شکست نجات داد

امباپه در شب آرام مسی پاریس را از شکست نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در یک دیدار خارج از خانه مقابل لنس، به تساوی یک بر یک رضایت داد، تا همچنان با 42 امتیاز، مقتدرانه در صدر جدول قرار داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از چهارچوب هفته هفدهم لیگ یک فرانسه، دو تیم لنس و پاریسن ژرمن از ساعت 23:30 در استادیوم بولار دللیس به مصاف هم رفتند. دو تیم فاصله 15 امتیازی در جدول مسابقات داشتند و روی کاغذ، پاریسی‌ها شانس برد بیشتری داشتند. در این دیدار، نیمار به دلیل مصدومیت از لیست تیم خط خورده بود، اما پوچتینو قبل از شروع بازی تصمیم به نیمکت نشینی امباپه نیز گرفت تا لیونل مسی در خط حمله، با مائورو ایکاردی و آنخل دی ماریا، مثلث آرژانتینی تشکیل دهد. 

در نیمه اول، شاگردان پوچتینو مالکیت توپ بیشتری داشتند، اما خلاف انتظار، این لنس بود که موقعیت‌های خطرناک تری خلق می‌کرد و حتی می‌توانست دروازه ناواس را بگشاید، اما نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم پاریسی‌ها مالکیت بیشتری در اختیار گرفتند، اما به همان اندازه از زهر حملاتشان کم شد. اما در آن سو، لنس همانند نیمه اول همچنان خطرناک ظاهر می‌شد و در نهایت در دقیقه 62، سکو فوفانا لنس را با یک گل پیش انداخت. بعد از این گل، پوچتینو سریعا امباپه، واینالدوم و نونو مندس را به زمین فرستاد و ترکیب تیمش را دست‌خوش تغییر داد. حملات پاریسی‌ها در ثانیه‌های آخر جواب داد و جورجینیو واینالدوم با پاس گل کیلیان امباپه، گل تساوی را به ثمر رساند. 

4416