ثبت یک رکورد منفی در کارنامه آقای خاص

ثبت یک رکورد منفی در کارنامه آقای خاص

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته شانزدهم از رقابت های سری آ ایتالیا، اینتر و رم به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی سه بر صفر اینتر خاتمه یافت و رم یک شکست دیگر را متحمل شد در حقیقت رم در هفته های اخیر با ژوزه مورینیو نتایج بسیار ضعیفی گرفته است و اوضاع برای این تیم اصلا جالب نبوده است.

به گزارش فوتبالی، اینتر این بازی را طوفانی شروع کرد و در همان نیمه اول موفق شد سه گل به رم بزند. این قضیه موجب شد تا یک رکورد منفی در دوران حرفه ای ژوزه مورینیو به ثبت برسد و دقیقا نکته این رکورد منفی در همین جا است.

ژوزه مورینیو تاکنون در دوران حرفه ای خود در یک بازی در نیمه اول سه گل دریافت نکرده بود اما اکنون در بازی مقابل اینتر این اتفاق برای تیم او افتاد تا در این بازی بزرگ مقابل تیم اسبق خود آماری منفی را ثبت کند.

به نظر می رسد که دوران مورینیو دیگر به سر آمده است چرا که او پا به هر باشگاهی می گذارد عملکرد جالبی ندارد. مورینیو در تاتنهام نتوانست به اهدافش برسد و اکنون در رم هم روند اشتباهی را در پیش گرفته است و اوضاع برای آن ها جالب پیش نمی رود.

اینتر با سه گل به پیروزی رسید و هر سه گل در یک نیمه یعنی نیمه اول به ثمر رسید و این اتفاق منفی و تاریخی برای تیم مورینیو رقم خورد.

1470