روشن شدن موتور پپ و منچسترسیتی برای قهرمانی

روشن شدن موتور پپ و منچسترسیتی برای قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی با پیروزی 1-3 مقابل واتفورد، با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول به صدر جدول لیگ برتر انگلستان صعود کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم واتفورد و منچسترسیتی از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه ویکریج رود به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که سیتیزن‌ها با 32 امتیاز در رده سوم و واتفورد با 13 امتیاز در رده هفدهم قرار داشتند. شاگردان پپ گواردیولا در 5 دیدار اخیر خود در لیگ، 4 پیروزی و یک شکست کسب کرده‌اند، اما واتفورد کاملا شرایط متفاوتی دارد و از 5 دیدار گذشته خود، تنها 1 پیروزی کسب کرده و در 4 دیدار دیگرش، مغلوب شده است. 

در این دیدار، سیتی موفق شد در همان دقایق ابتدایی، واتفورد را آزار بدهد و در دقیقه 4 رحیم استلینگ با پاس گل فیل فودن، دروازه میزبان را باز کرد. در دقیقه 31 این بار برناردو سیلوا محبوب این روزهای گواردیولا، گل دوم را به ثمر رساند و نیمه اول با پیروزی 0-2 سیتی به پایان رسید. 

در نیمه دوم، سیلوا به درخشش خودش ادامه داد و در دقیقه 63 با پاس گل کایل واکر اختلاف را به 3 گل افزایش داد. در ادامه نیز واتفورد توانست در دقیقه 74 توسط کوچو هرناندز یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و این دیدار در نهایت با پیروزی 1-3 سیتیزن‌ها به پایان رسید. 

4416