الهامی: ما با هم خصومت نداریم و همه سوار بر یک کشتی هستیم/ التماس و خواهش می‌کنم که زمین را درست کنند

الهامی: ما با هم خصومت نداریم و همه سوار بر یک کشتی هستیم/ التماس و خواهش می‌کنم که زمین را درست کنند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نساجی مازندران گفت که از هر دو نقطه امیدبخش خود در این تیم محروم است.

به گزارش فوتبالی، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران و شهرخودرو اظهار داشت: خوشحالم پس از چهار بازی خانگی، در خدمت شما هستم و از هواداران پوزش می‌طلبم. این چهار بازی بر ما سخت گذشت و از اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم که در غیبت من، جور کارها را کشیدند. دیدارهای سخت خود را گذراندیم و ان‌شاءالله استارت خوبی برای ادامه راه بزنیم. همه تیم‌ها از هم شناخت پیدا کرده‌اند و به هماهنگی تاکتیکی رسیده‌اند.

« نتایج تیم‌ها در هفته‌های گذشته به هم نزدیک است و همه تیم‌ها شانس شکست یکدیگر را دارند.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: به استاد عزیز، دوست‌داشتنی و بزرگ فوتبال ایران یعنی اکبر میثاقیان خسته نباشید می‌گویم و معتقدم امثال او، زینت فوتبال ما هستند. خدا سایه آنها را بالای سر فوتبالی‌ها و ما مربیان جوان که در ابتدای راه هستیم، حفظ کند. می‌دانم پذیرفتن تیم‌ها در این شرایط چقدر دشوار است، اما «اکبر آقا» استاد این کار است و هیچکس در این شرایط نمی‌توانست این مسئولیت را بپذیرد. برای میثاقیان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به‌جز بازی خودمان، در همه دیدارها موفق باشد.

سرمربی نساجی با تمجید از همتای خود در تیم پدیده خراسان بیان کرد: آرزو می‌کنم امثال میثاقیان که زحمت کشیده‌اند و خاک‌خورده فوتبال هستند، در فوتبال ما باشند. پدیده تیمی بسیار خوب و جنگنده است و در شرایط خوبی قرار دارد. از قرعه بسیار سختی رد شدیم و به جایی رسیدیم که جای هیچ اشتباهی نداریم. سه امتیاز بازی با پدیده، حیاتی‌ترین سه امتیاز فصل است. می‌دانیم به دنبال چه چیزی هستیم و می‌خواهیم به چه جایگاهی برسیم. به همین خاطر جای هیچ ریسک و عقب‌نشینی نداریم.

الهامی با بیان اینکه شرایط میزبانی نساجی خوب نیست، تصریح کرد: ما چاره‌ای جز پیروزی نداریم و امیدوارم نتیجه بازی را به دست بیاوریم. هرچند شرایط بازی کردن در این زمین (ورزشگاه شهدای ساری) وجود ندارد و کیفیت بازی ما، هواداران را راضی نمی‌کند. این شرایط فقط برای نساجی صدق نمی‌کند و برای همه تیم‌هاست. روز اول خواهش کردم زمین خوبی به من بدهند و می‌دانستم می‌توانم هواداران را داشته باشم. امید من به زمین و هواداران بود که از هر دو خواسته‌ام محروم هستم و این موضوع مایه نگرانی من نیست.

وی با بیان اینکه این شرایط در اختیار خودش نیست، خاطرنشان کرد: نساجی در همه شهرهای شمالی کشور هوادار دارد، اما ورزشگاه ما ورزشگاه شهید وطنی و تیم متعلق به قائمشهر است. دوست داشتم این استادیوم را پُر ببینم و با این هواداران زندگی کنم. کاش همان چمن مصنوعی (ورزشگاه شهید وطنی) را نگه می‌داشتم تا هواداران را داشته باشم. انسان گاهی به داشته‌های خود قانع نیست و حرص، انسان را به جایی می‌رساند که داشته خود را از دست بدهد.

سرمربی نساجی با ابراز دلتنگی برای هوادارانی که بازی‌های این تیم را از خانه‌های مجاور ورزشگاه شهید وطنی تماشا می‌کردند، عنوان کرد: دلم برای ساختمان‌هایی که هواداران در آن بودند، لک زده است و من شرمنده آنها هستم. من سه امتیاز دیدار مقابل صنعت نفت را به هواداران بدهکار هستم و قول می‌دهم تا این امتیازات را تا نیم‌فصل جبران کنم. با تمام وجود می‌گویم شرمنده هواداران نساجی هستم و به عشق خودشان مانده‌ام. شرایط به گونه‌ای رقم خورد که محرومیت من، نساجی را از روال واقعی خود درآورد و من اشتباه کردم.

پس از طرح سوالی در مورد وضعیت اسماعیل اسماعیلی مربی نساجی، مدیر رسانه‌ای این تیم اعلام کرد که شرایط او نسبت به زمان ورود به بیمارستان بهتر شده و رو به بهبود است.

الهامی در این باره که رئیس هیئت فوتبال مازندران گفته بود پیگیری‌های او باعث پایان محرومیت سرمربی نساجی شده است، اظهار داشت: ما با هم خصومت نداریم و همه سوار بر یک کشتی هستیم. نساجی متعلق به قائمشهر است و نمی‌خواهم آن را به تهران ببرم. دوست دارم در قائمشهر تمرین کنیم و چرا باید از هواداران محروم باشیم؟ چرا تماشاگران را در دیدار ما مقابل استقلال تست کردند؟ 300 هوادار ما پا به پای 15 هزار هوادار استقلال، نساجی را تشویق کردند و در دقایق آخر هم طلب گل داشتند. اگر رئیس هیئت فوتبال مازندران کاری برای محرومیت من کرده، از او تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم قائمشهر و مازندران، دلخوشی دیگری جز فوتبال ندارند، تصریح کرد: شما بازی‌های ما مقابل سپاهان، استقلال و گل‌گهر را دیدید و نمی‌توانم توجیه کنم. هفته اول که فجر را شکست دادیم، گفتم اتفاقی پیروز شدیم؛ همانطور که شکست مقابل صنعت نفت و تساوی مقابل پیکان اتفاقی بود. بازی بسیار سختی داریم و باید از این مرحله عبور کنیم. اگر اتفاقات و شانس به نفع ما باشد، می‌توانیم نتیجه بگیریم. شرایط زمین به گونه‌ای است که هیچکس نمی‌تواند برنده بازی را تعیین کند که این برای استان مازندران و من خوب نیست.

سرمربی نساجی در مورد زمین مد نظرش برای میزبانی از رقبا گفت: آرزو می‌کنم در زمین صاف بازی کنیم و چه بهتر که در کیاکلا، قائمشهر و ساری بازی کنیم. وگرنه جای دیگری بازی کنیم. نوع بازی ما با این زمین سازگار نیست و من با هیچکسی مشکل ندارم. همه عزیز و بزرگ هستند و من تهدید نمی‌کنم؛ التماس و خواهش می‌کنم که زمین را درست کنند. نمی‌خواهیم رئیس هیئت فوتبال مازندران یا مدیرکل ورزش و جوانان استان را خراب کنیم و امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا زمین را بگیریم.

الهامی در خصوص سوال خبرنگاری درباره مشکل نساجی در گلزنی بیان کرد: گلزنی و دفاع مسئله‌ای تیمی است و مدافعان ما تاکنون دو گل زده‌اند. کریم اسلامی تاکنون سه گل زده و در کورس آقای گلی قرار دارد. بازیکنان امید خوبی داریم که در کوران مسابقات این رده سنی هستند و کم‌کم به ما اضافه می‌شوند. جوانان خیلی خوبی در کنار باتجربه‌ها داریم. قول می‌دهم شرایط ما بهتر از فصل گذشته خواهد بود و شرمنده مردم نمی‌شوم. من به عشق مردم آمدم و خدا نیز ما را بدون پاداش نمی‌گذارد.

۴۱۵۴