مرد محبوب آنفیلد دوباره ناجی لیورپول شد

مرد محبوب آنفیلد دوباره ناجی لیورپول شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در یک دیدار سخت خارج از خانه مقابل ولورهمپتون با نتیجه 0-1 پیروز شد و توانست از چلسی جلو بزند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، ولورهمپتون از ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه مولینکس میزبان لیورپول بود. تنها چند ساعت پیش از شروع این بازی، چلسی در یک دیدار حساس مقابل وستهام یونایتد با نتیجه 3-2 شکست خورد و کلوپ می‌توانست با کسب پیروزی در این دیدار، به صدر جدول برود و منتظر نتیجه بازی منچسترسیتی و واتفورد باشد. پیش از شروع این دیدار، لیورپول با 31 امتیاز در رده سوم و گرگ‌ها نیز با 22 امتیاز در رده ششم قرار داشتند. آن‌ها نیز با پیروزی در این بازی، می‌توانستند با پیشی گرفتن از آرسنال، خودشان را به رده چهارم نزدیک‌تر کنند. 

در نیمه اول بازی کاملا آرام و بی حال آغاز شد. توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود و خط هافبک و خط دفاعی ولورهمپتون، اصلا اجازه استفاده از فضاهای خالی را به مهاجمین خطرناک لیورپول نمی‌داد. پس از گذشت 30 دقیقه مهمان کمی فشار را بیشتر کرد، اما هیچ ثمره‌ای نداشت و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید. 

در نیمه دوم نیز دیوار محکم دفاعی ولورهمپتون سد غیرقابل نفوذی برای سادیو مانه و محمد صلاح محسوب می‌شد. در آخرین دقایق بازی لیورپول تا آستانه فروپاشی دروازه میزبان پیش رفت و در نهایت دیووک اوریگی تعویض طلایی کلوپ در دقیقه 90+5 گل پیروزی را به ثمر رساند تا قرمزها با 37 امتیاز به صدر جدول بروند.

4416