کلانتری: تا پایان فصل چالش‌های زیادی خواهیم داشت/ ورزشگاه حافظیه مانند قالی کرمان است

کلانتری: تا پایان فصل چالش‌های زیادی خواهیم داشت/ ورزشگاه حافظیه مانند قالی کرمان است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز گفت: به همه در استان فارس می‌گویم که تا پایان فصل چالش‌های زیادی خواهیم داشت.

به گزارش فوتبالی، علی اصغر کلانتری پیش از دیدار فجرسپاسی با تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با فولاد خوزستان مانند همه بازی‌ها سخت و دشوار است. وقتی لیگ برتر با 16 تیم برگزار می‌شود همه تیم‌ها پرقدرت هستند. یکسری تیم‌ها برای قهرمانی و سهمیه تلاش می‌کنند و یکسری تیم‌ها نیز به دنبال بهبود شرایط خود نسبت به سال گذشته هستند.

وی افزود: ما و تیم هوادار امسال وارد لیگ برتر شدیم و شرایط متفاوتی نسبت به سایر تیم‌ها داریم. برخی تیم‌ها حتی  70، 80 درصد از ترکیب‌شان تغییر نکرده است و این خیلی به روند تیم آنها کمک می‌کند، اما ما و هوادار تغییرات عمده‌ای در شرایط تیم داشتیم. خدا را شکر هر چه جلوتر رفتیم شرایط بهتر و نتایج و امتیازات خوبی کسب کردیم. امیدوارم بتوانیم شرایط خود را از لحاظ فنی و نتیجه بهتر کنیم و فردا نیز بازی سختی مقابل تیم خوب فولاد داریم.

سرمربی تیم فجرشهید سپاسی با تمجید از تیم فولاد و تلاش برای کسب سه امتیاز مقابل این تیم گفت: فولاد از بازیکن و کادرفنی خوبی برخوردار است، اما سعی و تلاش خود را مثل همیشه می‌کنیم تا بازی خوبی انجام بدهیم و حتی 3 امتیاز را بگیریم. این تلاش و کوشش را همه بازیکنان ما انجام می‌دهند. 4، 5 بازیکن مصدوم داریم که تاثیرگذار هستند و مجبوریم از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده کنیم که خوب جواب داده است. از بازیکنانم  تشکر می‌کنم و می‌دانم فردا نیز همه تلاش خود را انجام خواهند داد تا هواداران‌مان را شاد کنند.

وی با اشاره به راه سخت این تیم در اولین سال بازگشت به لیگ برتر گفت: به هر کسی که مسئولیتی در استان فارس دارد ، می‌گویم که فراموش نکنیم تیم بعد از چند سال دوری، وارد لیگ برتر شده است. لیگ برتر، لیگ سختی است و ما با شرایط و امکانات متفاوت با تیم‌های دیگر وارد شدیم و باید انصاف را برای تیم رعایت کنند و هر کسی از دستش می‌رسد باید کمک کند. بعضی وقت‌ها تاسف می‌خورم چرا اتفاقاتی می‌افتد که جالب توجه نیست.

کلانتری خاطرنشان کرد: سطح توقع نباید از تیم بالا برود و ما از روز اول گفتیم امسال باید به دنبال تثبیت و حفظ جایگاه تیم در لیگ برتر باشیم و بعد باید به دنبال جایگاه خوب و پدیده شدن در مسابقات امسال باشیم. هنوز روی این حرف هستیم، اما باید همه کمک کنند. به همه هم استانی‌های خود  می‌گویم نباید با یک برد خیلی شیرین شویم و به دنبال سهمیه آسیا باشیم و با یک باخت بگویم در حال سقوط هستیم. این جا اعلام می‌کنم تا پایان فصل چالش‌های زیادی خواهیم داشت و برد، مساوی و باخت هست و در صورتی اقتدار تیم نگه داشته خواهد شد  که همه در کنار هم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز عنوان کرد: این تیم برای همه هست و آنهایی که سنگ جلوی تیم می‌گذارند نیز باید خصومت را کنار بگذارند، چرا که این تیم، تیم شهید است و قدردان تمام کسانی که به تیم کمک کنند خواهیم بود. هر کسی راه نادرست را جلوی تیم شهید جلو بگذارد  با یک تیم با اصالت و شهید خود را درگیر کرده است و خواهش می‌کنم تا راه و موقعیت هست به این تیم کمک کند تا آخر فصل شرایط خوبی داشته باشیم، چرا که هنوز 8 هفته از لیگ گذشته است.

درخصوص اینکه چه زمانی این تیم دیدارهای خود را در ورزشگاه پارس برگزار خواهد کرد، گفت: نمی‌دانم و خبری ندارم، اما تا هر زمانی بگویند در حافظیه بازی می‌کنیم و هر زمان نیز بگویند در استادیوم پارس بازی خواهیم کرد. هر چه در حافظیه بازی کنیم اشکالی ندارد، چرا که چمن حافظیه مانند قالی کرمان است که هر چقدر پا بخورد بهتر خواهد شد.

کلانتری در پاسخ به این سوال که از عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات رضایت دارد، گفت: مصدومان هنوز نرسیدند و 80 درصد بازیکن ما سرباز و چند بازیکن آزاد گرفتیم. در پست‌های تخصصی به مشکل خوریم، اما خدا را شکر جا به جایی کردیم و منظر بازگشت سیروان قربانی، محمد کاظمی، احسان الوان‌زاده و حامد حیدری از مصدومیت هستیم.

وی درخصوص عدم حضور برخی سرمربیان در نشست‌های خبری گفت: مسئولیت کار خودم را دارم و در هر استان و شهری بروم در نشست خبری حاضر می‌شوم. همیشه به احترام زحمات اصحاب رسانه 10 دقیقه زودتر می‌آیم، اما در خصوص عدم حضور برخی مربیان نظری ندارم.

۴۱۵۴