میثاقیان: حق پدیده رده هفتم یا هشتم جدول است/ تنش‌ها کمتر شده است

میثاقیان: حق پدیده رده هفتم یا هشتم جدول است/ تنش‌ها کمتر شده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پدیده معتقد است حق این تیم قرار گرفتن در رده هفتم یا هشتم جدول است.

به گزارش فوتبالی، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی اظهار داشت: این بازی پنجمی است که من همراه تیم هستم. می‌دانید در چه شرایط پرتنشی من به این تیم اضافه شدم ولی الان خداراشکر آرامش بیشتر شده و تیم هم بهتر شده است. مطمئناً فردا بازی خوبی ارائه خواهیم داد ولی حریف هم تیم با ریشه‌ای است. نساجی را مردم مازندران و خراسان دوست دارند و تیمی است که همیشه در جایگاه‌های خوبی قرار دارد. البته امسال حق این تیم، جایگاهی که الان دارد نیست. مطمئنا این تیم روزهای خوبی را در پیش دارد.

وی اشاره کرد: بچه‌های ما نیز فشار زیادی را متحمل می‌شوند ولی با این وجود رو به جلو خواهیم بود و بازی خوبی را ارائه خواهیم داد. ساکت الهامی در تیم خوب کار کرده و تیم را در لیگ برتر نگه داشته است ولی تیم ما نیز تیم خوبی است و می‌دانیم بازی خوبی را ارائه می‌دهیم. بچه‌های ما هر روز بهتر می‌شوند و امیدوارم با پیروزی در لیگ شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی درباره اینکه وعده داده تیمش در رده هفتم قرار می‌گیرد ولی تاکنون یک گل هم به ثمر نرساده است، تصریح کرد: فشار روی بچه‌ها زیاد بود و هنوز تنش وجود دارد. این تنش مدام کمتر می‌شود. بازی هفته موفقیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستم گل بزنیم. حق این تیم رده هفتم هشتم جدول است و تلاش می‌کنیم به آنجا برسیم. این تیم همیشه جزو رده‌های بالای  هفتم و هشتم بوده و امیدوارم بازی خوب برای انجام بدهیم.

سرمربی پدیده درباره مشکلات مالی این تیم و اینکه گفته شد، پولی برای سفر به مازندران نداشته،‌خطاب به خبرنگاری که این سوال را مطرح کرد، اضافه کرد: شما از اول به دنبال این بودی که تیم را به حاشیه ببری. من خودم اهل اینجا هستم و اینطور نبوده است.

وی درباره غایبین تیمش در بازی فردا گفت: محسن ربیع‌خواه به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

۴۱۵۴