جدال لفظی مهاجم سابق رئال‌مادرید با رونالدو: از مسی یاد بگیر!

جدال لفظی مهاجم سابق رئال‌مادرید با رونالدو: از مسی یاد بگیر!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم ایتالیایی سابق رئال مادرید نیز وارد مباحث و صحبت های مربوط به اختلاف نظر درباره کیفیت برتر دو فوق ستاره‌ی آرژانتینی و پرتغالی جهان فوتبال شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، آنتونیو کاسانو و کریستیانو رونالدو دچار بحث و جدل عجیبی شده اند. مهاجم ایتالیایی پیشین رئال مادرید می گوید که کریستیانو رونالدو به او پیام داده و به وی گفته است که ساکت باشد چون او هشتصد گل به ثمر رسانده اما کاسانو یکصد و پنجاه گل زده است. کاسانو در این ارتباط به خبرنگاران رسانه ها گفت:

"کریستیانو رونالدو به من پیام داد و خواستار احترام بیشتر شد، او به من گفت که هشتصد گل زده و من فقط یکصد و پنجاه گل دارم، به او گفتم که کریستیانوی عزیز، تو هر آن چه که می خواهی، داری. در آرامش و آسایش زندگی کن، مثل لیونل مسی باش. چون این مهاجم آرژانتینی اهمیتی نمی دهد که مردم چه می گویند!"

صحبت های حاشیه ای و کل کل های ایجاد شده‌ی روزهای گذشته، به دنبال آن دوباره شروع شد که در مراسم انتخاب برترین های فرانس فوتبال، جایزه‌ی توپ طلای سال جاری برای هفتمین مرتبه به لیونل مسی آرژانتینی اهدا شد و روبرت لواندوفسکی که او هم شایستگی بسیاری برای دریافت این جایزه داشت، از کسب آن بی نصیب ماند. در پی این اتفاق، هواداران کریستیانو رونالدو به پشتیبانی و حمایت از مهاجم لهستانی پرداخته و مدعی شدند که مسئولان فرانس فوتبال با اهدای توپ طلا به لیونل مسی، حق روبرت لواندوفسکی را تضییع کرده اند که این انتقادات، با واکنش و پاسخ متقابل هواداران فوق ستاره آرژانتینی مواجه شد و داستان به همین ترتیب ادامه یافت.

9404