مصدومیت پدیده فصل مونیخی‌ها در تمرین/ برنامه ناگلزمان جهت استفاده از موسیالا در پست 6

مصدومیت پدیده فصل مونیخی‌ها در تمرین/ برنامه ناگلزمان جهت استفاده از موسیالا در پست 6

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی باواریایی ها یک برنامه تازه برای جایگزینی کیمیش در مواقع مصدومیت و یا حضور او در قرنطینه دارد و آن، استفاده از موسیالا در پست شماره شش است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بایرن مونیخ در نبود یاشوا کیمیش، همواره به مشکل خورده و ریتم تیمی آن ها و ایجاد موقعیت در جریان بازیشان کاهش یافته است.

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ با تکرار گفته های هانس دیتر فلیک، مدعی شد که جمال موسیالا می تواند به عنوان یک هافبک دفاعی نیز بازی کند. ناگلزمان می گوید:

"یاشوا کیمیش بسیار جاه طلب است و البته می خواهد بازی کند. چه کسی می تواند جایگزین او شود؟ با نگاهی به گذشته، از این که از جمال در پست 6 استفاده نکردم، کمی ناراحت هستم. باید زودتر این کار را می کردم. من به او اعتماد دارم که این کار را انجام می دهد. او عملکردهای دفاعی خوبی داشته است."

همچنین از باشگاه مونیخی خبر می رسد که مدافع جوان باواریایی ها دچار مصدومیت عضلانی نسبتأ شدیدی شده و برای روزها و هفته های آینده در دسترس نخواهد بود. جوزف استانیسیچ از پدیده های این فصل این باشگاه است که به تازگی توانسته بود با اتمام دوران حضور در قرنطینه به تمرینات باز گردد، به سبب پارگی عضلانی، فعلاً در اختیار کادر فنی تیم مونیخی نخواهد بود.

خبر آسیب دیدگی عضلانی استانیسیچ توسط ناگلزمان نیز تأیید شده و او قطعا دیدارهای این هفته بایرن مونیخ برابر دورتموند و بارسلونا را از دست می دهد.

همچنین برای دیدار امشب با دورتموند به احتمال زیاد لئون گورتسکا نیز حضور ندارد. هافبک بایرن مونیخ چند روزی است با مشکل هیپ درگیر است و نتوانسته تمرینات خود را کامل کند.

9404