رونالدو در حین خوشحالی گل باعث مصدومیت خودش شد!

رونالدو در حین خوشحالی گل باعث مصدومیت خودش شد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد با حضور رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت آماده دوره جدیدی می شود.

به گزارش فوتبالی، مربی آلمانی در سکوها تماشاگر پیروزی ارزشمند یونایتد مقابل آرسنال بود. رانگنیک حالا باید اوضاع بحران زده شیاطین سرخ در دوران اوله گونر سولشر را تغییر بدهد.

رانگنیک اما به نظر می رسد که در شروع دوران جدیدش نمی تواند ستاره اصلی منچستریونایتد یعنی کریستیانو رونالدو را در اختیار داشته باشد.  در حقیقت به نظر می رسد که رونالدو در زمان خوشحالی گل پس از گلزنی مقابل آرسنال باعث مصدومیت خودش شده و به همین خاطر ممکن است که بازی یونایتد و کریستال پالاس را گزارش بدهد.

سان گزارش داده است که رونالدو در حین خوشحالی معروفش یعنی همان "SIUU" کمی زیاده روی کرده و به خودش بیش از حد فشار آورده و به همین خاطر ابعث مصدومیت خودش شده است.  گلهای رونالدو باعث شد تا هم خودش را به هشتصد گل در دوران فوتبالش برساند و هم باعث کسب یک پیروزی بسیار ارزشمند برای شیاطین سرخ باشد. 

منچستریونایتد یکشنبه عصر باید به مصاف کریستال پالاس برود تا با کسب پیروزی بتواند شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد و به منطقه کسب سهمیه چمپیونزلیگ نزدیک شود.باید دید که مربی آلمانی شیاطین سرخ در اولین بازیش رونالدو را در اختیار خواهد داشت یا نه.

4125