شوک به هواداران پورتو؛ آغاز تحقیقات پلیس پرتغال از مدیران پورتو به اتهام تبانی و دست‌کاری نتایج

شوک به هواداران پورتو؛ آغاز تحقیقات پلیس پرتغال از مدیران پورتو به اتهام تبانی و دست‌کاری نتایج

پایگاه خبری فوتبالی - یک روزنامه پرتغالی با انتشار گزارشی جدید، مدعی شده که پلیس پرتغال به مدارکی دست یافته که باشگاه پورتو را به تبانی و دست‌کاری نتایج مسابقات متهم می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه رکورد چاپ پرتغال، این نشریه در تازه ترین شماره خود امروز گزارش مفصلی از تحقیقات پلیس کشور پرتغال در مورد تبانی و دستکاری نتایج در لیگ پرتغال توسط مدیران باشگاه پورتو داد. 

در صورت اثبات همچين رسوایی بزرگی، به احتمال فراوان تیم پورتو که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز در کارنامه دارد، به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد. 

در گزارش این روزنامه آمده است که پلیس پرتغال هنوز از این مطلب پرده برنداشته که آیا بازیکنان و مربیان پورتو نیز در این اتفاقات دست داشته اند یا خیر.

این روزنامه همچنین یادآور شده که در صورت محکوم شدن این باشگاه پرتغالی به تبانی و دست‌کاری نتایج رقابت ها، بر اساس مقررات فدراسیون فوتبال کشور پرتغال در خوش‌بینانه ترین حالت ممکن است از تیم پورتو کسر امتیاز و در صورت اثبات جدیت و تاثیرگذاری تبانی ها، این تیم ممکن‌ است حتی به لیگ پایین تر نیز سقوط کند.

مهدی طارمی، لژیونر فوتبال ایران و بازیکنان سرشناس دیگری همچون په په، مدافع پرتغالی سابق رئال مادرید نیز در حال حاضر در این تیم پرتغالی مشغول به بازی هستند.

9404