فرعباسی: دروازه‌بان‌ها، دلیلی برای کم گل بودن بازی‌ها هستند/ از کلین شیت بیشتر خوشحال می‌شوم

فرعباسی: دروازه‌بان‌ها، دلیلی برای کم گل بودن بازی‌ها هستند/ از کلین شیت بیشتر خوشحال می‌شوم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از کلین شیت‌های بیشتر خوشحال می‌شوم اما این اتفاق با زحمت همه اعضای تیم به دست می‌آید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، حبیب فرعباسی در مورد دیدار ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم ارک و ثبت اولین تساوی فصل شاگردان تارتار اظهار داشت: بازی نسبتاً حساب شده‌ای بود. آلومینیوم توانسته از تیم‌های خوبی در مسابقات گذشته امتیاز بگیرد. هر دو تیم سعی کردند بازی هوشمندانه‌ای را انجام بدهند. به خاطر همین موقعیت‌های گل زیادی خلق نشد. به هر حال گرفتن یک امتیاز هم در زمین حریف بسیار ارزشمند است و می‌تواند در بازی‌های آینده به ما کمک کند.

وی افزود: سعی کردیم خطاهای زیادی در زمین حریف نداشته باشیم و حساب شده عمل کنیم. مهدی تارتار و کادرفنی شناخت و آنالیز خوبی از تیم آلومینیوم داشتند. به همین خاطر توانستیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. هرچند که به این نتیجه قانع نیستیم و ان شاالله در بازی‌های بعدی هم برای کسب امتیاز مثل همیشه یکدل و هم‌نفس به زمین می‌رویم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در مورد داوری این بازی و صحنه‌ای که تیم آلومینیوم معتقد است یک پنالتی برای آن‌ها گرفته نشده، عنوان کرد: آن صحنه به هیچ عنوان پنالتی نبود. فیلم بازی را هم برخی از کارشناسان بعد از بازی دیده بودند و گفتند که پنالتی نبود. به نظر من صحنه‌ای که شاید دیده نشده باشد صحنه ای بود که آفساید ابراهیم‌زاده گرفته شد.

فرعباسی در مورد اینکه دو کلین شیت بیرون از خانه، یک کلین شیت در دربی داشته و آیا این آمار می‌توانست بهتر باشد، گفت: داشتن کلین شیت‌های بیشتر بستگی به نوع بازی ما و حریف مقابل دارد. اگر بیشتر باشد من هم خوشحال می‌شوم ولی به هر حال شرایط و موقعیت بازی تعیین کننده است. همدلی و زحمت همه ارکان تیم در این کلین شیت‌ها تاثیرگذار بوده و من هم نهایت تلاشم را به کار گرفتم.

وی در مورد شرایط دیگر دروازه‌بان‌های لیگ برتر و اضافه شدن دروازه‌بانان خارجی به این جمع اظهار داشت: وضعیت دروازه‌بان‌های لیگ، امسال بسیار خوب است. شاید وجود دروازه‌بان‌های خوب در تیم‌های مختلف دلیلی برای زیاد نبودن گل‌های زده باشد. دروازه‌بان‌های خارجی هم نسبتا عملکرد خوبی داشتند. مطمئناً همه دروازه‌بان‌‌ها تلاش می‌کنند جایگاه خوبی به دست بیاورند و در تیم ملی کشورشان حضور پیدا کنند. من هم در این زمینه با بقیه رقابت می‌کنم.

دروازه‌بان ذوب آهن در مورد اینکه آیا نتایج سینوسی این تیم و برد و باخت های یک خط درمیان نگران کننده نیست، گفت: نتایج به هیچ عنوان نگران کننده نیست بلکه روبه جلو است. روند بسیار خوبی داریم. به هرحال ایجاد هماهنگی در تیمی که تغییرات زیادی داشته وقت می‌برد. اگر نتایج این فصل را با نتایج فصل قبل و سال‌های قبل مقایسه کنید می‌بینید که شرایط تیم نسبت به فصل قبل بسیار بهتر است.

وی تصریح کرد: ان‌شاالله این شرایط روز به روز با حمایت باشگاه، هواداران، هدایت مهدی تارتار و کادرفنی بهتر خواهد شد. مهدی تارتار، پاشایی، معمار، اینانلو، امانی، جمالی و سایر افراد کادرفنی همه در تلاشند تا ذوب آهن را به جایگاه واقعی خودش برسانند. من هم تمام تمرکزم روی تمرینات و مسابقات تیم بزرگ ذوب آهن است. به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. امیدوارم با عملکرد خوب بتوانم دل هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان را شاد و انتظارات سرمربی و کادرفنی را برآورده کنم.

فرعباسی در مورد اینکه مهدی تارتار اعلام کرد انتظارش از بازیکنان بالاست و آیا این تیم پتانسیل و آمادگی حضور در رتبه‌های بالای جدول را دارد، گفت: مطمئن باشید یکی از هدف‌های او به عنوان یک سرمربی با دانش، رسیدن ذوب آهن به بالای جدول است. چه در جام حذفی و چه در لیگ برتر تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که ان‌شاالله نتایج خوبی بگیریم. به هرحال مسائل زیادی در این خصوص دخیل است. امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود و این امر محقق شود. ذوب آهنِ امسال، تیمی همدل، پرانرژی و با برنامه است.

وی در مورد بازی فردا مقابل مس رفسنجان و اینکه آیا شاهد یک دروازه بسته دیگر برای ذوب‌آهن خواهیم بود، عنوان کرد: در بازی با مس رفسنجان هم مطمئناً با شناخت خوبی که از این تیم داریم سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و با کسب سه امتیاز از زمین خارج شویم. مطمئناً من هم اگر با نظر کادرفنی در ترکیب باشم به عنوان یکی از سربازان ذوب آهن تمام تلاش خودم را برای بسته ماندن دروازه تیم انجام خواهم داد.

6641