افشاگری یک رسانه از موانع تمدید قرارداد گنبری با مونیخی‌ها: آلابا و کارلتو!

افشاگری یک رسانه از موانع تمدید قرارداد گنبری با مونیخی‌ها: آلابا و کارلتو!

پایگاه خبری فوتبالی - خبرنگار نشریه‌ی معتبر آلمانی با انتشار گزارشی، خبر از یک شایعه‌ی جدید پیرامون بازار نقل و انتقالات بازیکنان در فوتبال اروپا می‌ دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت بیلد، داوید آلابا، مدافع ملی پوش اتریشی بعد از حضوری طولانی مدت در تیم بایرن مونیخ آلمان، در فصل تابستان گذشته به صورت آزاد راهی باشگاه رئال مادرید اسپانیا شد و حواشی زیادی را با این انتقال خود ایجاد کرد. نشریه‌ی اشپورت بیلد به نقل از یک منبع اسپانیایی به نام Diario Gol، ادعا می‌ کند که علت تمدید قرارداد نکردن سرژ گنبری، وینگر ملی پوش ژرمن ها با بایرن مونیخ، درخواست داوید آلابا از این بازیکن بوده است!

بیلد با انتشار گزارشی، به بررسی این موضوع می‌ پردازد و اقدام به تشریح این شایعه‌ی منتشر شده توسط منابع اسپانیایی می‌ کند تحت این عنوان که آیا کارلو آنچلوتی و داوید آلابا می‌ توانند سرژ گنبری را به باشگاه مادریدی بکشانند؟

نشریه‌ی اسپانیایی خبر از انتقال شصت میلیون یورویی سرژ گنبری به تیم رئال مادرید می‌ دهد و مدعی می شود در صورتی که تمدید قرارداد این وینگر مانشافت با باواریایی ها انجام نشود، این عدد و رقم چندان هم غیر منطقی نخواهد بود.

اما نظر خبرنگار نشریه‌ی بیلد آلمان درباره وضعیت سرژ گنبری چیست؟ 

قرارداد سرژ گنبری با باشگاه بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۳ میلادی اعتبار دارد و طبق گزارش این رسانه‌ی آلمانی، مدیریت بایرن مونیخی ها می‌ خواهد گنبری را در تیم شهر مونیخ نگه دارد. سرژ گنبری یکی از بهترین‌ های تیم فعلی یولیان ناگلزمان است و به نظر نمی‌ رسد خود او از این مسأله ناراحت باشد. از طرف دیگر، نشریه‌ی بیلد بر اساس اطلاعات به دست آورده خود، خبر از تمایل مقامات بایرن مونیخ به تمدید قرارداد سرژ گنبری با باواریایی ها می‌ دهد.

به نظر می‌ رسد با شروع سال ۲۰۲۲ میلادی یعنی چیزی در حدود یک ماه آینده، مذاکرات طرفین بر سر تمدید قرارداد سرژ گنبری با مونیخی ها به پایان برسد و به دنبال آن، این شایعات هم به اتمام برسند! در صورت توافق نهایی طرفین برای تمدید قرارداد، دستمزد سرژ گنبری در قرارداد جدید با باواریایی ها قطعاً افزایش خواهد داشت و پیشنهاد مدیران بایرن مونیخ، مبلغ حداقل پانزده میلیون یورو خواهد بود.

این رسانه اسپانیایی با توجه به روابط نزدیک و صمیمانه ای که داوید آلابا و سرژ گنبری در طول مدت زمانی که این دو بازیکن در مونیخ با يکديگر هم‌تیمی بودند داشته اند، از علاقه و تلاش مدافع اتریشی کهکشانی ها جهت همراه کردن مجدد دوست و هم‌تیمی سابق خود، این بار در جمع شاگردان کارلو آنچلوتی در مادرید پرده برداشته است.

9404