کنایه و طعنه دی‌ماریا در پاسخ به منتقدان توپ طلای هفتم لیونل مسی

کنایه و طعنه دی‌ماریا در پاسخ به منتقدان توپ طلای هفتم لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا، ستاره‌ی آرژانتینی سابق رئال مادرید در مصاحبه ای با شبکه‌ی تلویزیونی TNT Sports درباره‌ی برگزاری مراسم فرانس فوتبال و اهدای جایزه‌ی توپ طلای هفتم به لیونل مسی صحبت های جالب توجهی را مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه‌ی تلویزیونی TNT Sports، آنخل دی ماریا، ملی پوش آرژانتینی و بازیکن سابق رئال مادرید اسپانیا که در حال حاضر در تیم پاریسن ژرمن فرانسه توپ می زند و هم‌تیمی لیونل مسی، هم‌وطن خود در جمع پايتخت نشینان فرانسوی به شمار می رود، در ارتباط با ماجراهای اخیر پیرامون حواشی مراسم فرانس فوتبال و اهدای هفتمین توپ طلا به کاپیتان آلبی سلسته، چنین گفت:

"من چیزهایی که لیونل مسی درباره‌ی روبرت لواندوفسکی گفته بود را خواندم. لیونل مسی یک مرد به تمام معناست. این بازیکن و انسان حقیقی، در واقع این جایزه را برای لواندوفسکی خواست. فکر می کنم کاری که مسی انجام داد، فوق العاده بود. او به این که چطور از بقیه بازیکنان و رقیبان خود در سایر تیم ها بهتر باشد، فکر نمی کند و تصور نمی کنم از بقیه برای بهترین شدن تغذیه کند. زیرا لیونل مسی در حال حاضر، بهترین بازیکن در جهان است."

به نظر می رسد که این صحبت ها و طعنه ها و کنایه های آنخل دی ماریا، در واکنش به حرف ها و مصاحبه های تعدادی از افراد سرشناس و بزرگان فوتبال جهان در حمایت از مهاجم لهستانی بعد از کوتاه ماندن دست او از توپ طلای امسال باشد. همچنین در صحبت های دی ماریا، ردپایی از پاسخ دادن به کامنت جنجالی کریستیانو رونالدو زیر پست یکی از صفحات هواداری منسوب به خودش است که به نوعی، توپ طلای هفتم فوق ستاره آرژانتینی را یک دستاورد معمولی و ناعادلانه و ناحق برشمرده بوده و ستاره‌ی پرتغالی نیز با کامنت خود، به نحوی بر درستی این ادعا صحه گذاشته بود.

9404